Food Feed: מה חשבנו על הפיצה-בורגר? . צילום: באדיבות יחסי ציבור

Food Feed: מה חשבנו על הפיצה-בורגר?

טעמנו את הפיצהבורגר של דומינו'ס שמשלבת בין כל הטוב שיש להמבורגר קלאסי להציע לבין פיצה. האם השילוב היה ראוי או הזוי? - וגם - טעמנו קטשופ פיצה והתבשרנו על פיצה טבעונית חדשה. פוד פיד שכולו מוקדש לפסט פוד האיטלקי האהוב

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

פיצהבורגר - דומינו'ס

דומינו'ס פיצה השיקה את ה"פיצהבורגר", שזו פיצה רגילה שעליה שמו כמעט את כל המרכיבים של המבורגר קלאסי - בשר (שהיה מפוזר כמו תוספת על הפיצה), מלפפון חמוץ, עגבנייה, בצל, רוטב המבורגר קלאסי (שלנו הוא פשוט הרגיש כמו אלף האיים) ושומשום על הקשה של הפיצה. על פניו מדובר ברעיון טוב לשמנמנים מבנינו שלא תמיד יכולים להחליט מה בא להם - פיצה או המבורגר. יש בפיצה הזאת את כל המרכיבים הטעימים של שתי המנות, וכנראה שאנשים עם קיבת ברזל כמו זאת של גואי מ"חברים", יצליחו להינות מהפיצה הזאת. אבל, השילוב יכול להיות מעט מוזר. משהו ברוטב שהיה עמוס מדי והמלפפון החמוץ החם לא עבדו לי טוב על הפיצה. הסתפקתי במשלוש אחד ושאר הרעב סופק על ידי הצ'יפס שהגיע עם המנה (שגם עליו, לצערנו, אין מילים חמות כי בסך הכל מדובר בצ'יפס די פשוט שהגיע במשלוח בתוך קופסא סגורה, כך שאדי החום הפכו אותו ללח ורטוב ופחות לקראנצ'י). אגב, הטועם השני כן נהנה מהפיצה ואפילו אכל חמישה משולשים! לסיכום, זה הכל עניין של טעם ועד כמה אתם אוהבים שילובים משני עולמות שונים. מחיר (כולל צ'יפס ושתייה של ליטר וחצי - ₪99) ציון: 6/10. 

© באדיבות יחסי ציבור

קטשופ פיצה - אסם

אסם משיקה קטשופ בתיבול עדין שמיועד לשדרוג פיצות ביתיות או טוסטים. מדובר בקטשופ הרגיל והמוכר של החברה, רק שהוסיפו לו תבליני פיצה (ממש כמו התערובת שמקבלים תמיד כשמזמינים פיצה). מדובר במוצר טוב וטעים ואכן הוא יכול לשדרג פיצה ביתית או טוסט. מנגד, אפשר לטעון שהוא מיותר כי מה הבעיה לשתמש פשוט בקטשופ רגיל ולהוסיף תבלינים או לחלופין להשתמש ברטבים לפיצות שקיימים כבר שנים. אבל, לאנשים עצלנים כמוני שאוהבים פתרון מהיר, זול וקל לשימוש - בקבוק לחיץ של קטשופ עם תבלינים זה פתרון מושלם. ציון 8/10.

© סטודיו אסם

הטבעונית של פיצה שמש

אם אנחנו כבר באווירת הפיצות אז גם נספר לכם על המהלך המבורך של רשת "פיצה שמש", שמשיקה פיצה טבעונית, ללא חומרים משמרים. מה שנחמד הוא שהמחיר למגש הוא רק 30 שקלים - מחיר שאנחנו לא רגילים לראות בפיצות ובמיוחד לא בפיצות טבעוניות. אנחנו מברכים על המהלך הזהשמיועד לטבעונים ולאלו הרגישים או האלרגים ללקטוז וחלב. תמיד כיף ונחמד לראות שהרשתות הגדולות מתחשבות באוכלוסיות נוספות.    

© אנטולי מיכאלוב

 

 

 
תגובות