מפסטה ועד עוגת נוטלה: חשבונות האוכל שכבשו אותנו. צילום: adobestock

מפסטה ועד עוגת נוטלה: חשבונות האוכל שכבשו אותנו

בין אם אתם אוהבים לבשל ולאפות או סתם להסתכל על תמונות שוות במיוחד של מנות וקינוחים מטורפים - אתם חייבים להכיר את חמשת הבלוגרים האלו, שכובשים את הרשת והאינסטגרם ובכללי עושים לנו חשק להיכנס למטבח ולאכול ללא הפסקה

אחת מההנאות באינסטגרם זה לעקוב אחרי אנשים שמייצרים תוכן בנושאים שאתה אוהב. ואיזה נושא עורכת ערוץ אוכל הכי אוהבת בעולם? נכון! אוכל (איך ניחשתם?). אז כיאה לאופי השמנמן והגרגרני שלי, הפיד שלי מוצף בפוסטים של אינסטגרמרים שעוסקים באוכל ואפייה - מספרים, מלמדים, מעלים מתכונים ובכללי - עושים לי חשק להיכנס למטבח ולא לצאת ממנו לעולם. אז אם גם אתם פודי'ס בלב ובנשמה, אתם חייבים להכיר את החשבונות של האנשים הבאים.

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

עז תלם (oztelem@)

עז תלם הוא אחד מהבלוגרים הכי אהובים עליי, כי לא רק שהוא מתחזק חשבון אינסטגרם מעניין ומושקע מאוד, הוא גם כותב מתכונים בצורה נהדרת ומופלאה. תלם מסביר את כל התהליך וכל השלבים בצורה מדוייקת ומובנת כך שלמעשה כל אחד יכול לבשל את המנות שלנו. בנוסף, הוא שם את הירקות, ובעיקר את הכרובית, בקדמת הבמה -מהלך שהוא בריא ומבורך, ותפלאו - אילו דברים טעימים אפשר להכין מירקות שיש לכל אחד בבית. אחד מהמתכונים המפורסמים שלו הוא המתכון לבטטות בתנור שאני לא חושבת שיש אחד שלא ניסה אותן עדיין (ואם לא - רוצו להכין כי מצחיק כמה שזה קל להכנה וטעים בטירוף). אבל לא לדאוג, כי מעבר לירקות תוכלו למצוא אצלו עוד שלל מתכונים שווים במיוחד לתבשילים מנחמים, סלטים, מאפים ואפילו מנות אחרונות וקינוחים. 

דניאל עמית (danielamit@)

האישה והשחיתות. דניאל עמית ידועה בתור אחת שאוהבת אוכל טעים, מלא בגבינה, שמנת וחמאה - וכמה שיותר, יותר טוב. היא אמיתית וכנה ולא תמצאו אצלה אוכל מפונפן שאף אחד לא אוכל או לא באמת יכול להכין לבד בבית. תוכלו למצוא אצלה בסטוריז מתכונים "של הישמור" (במילותיה) כמו המתכון לעוגת ביסקוויטים מטורפת, שניצל ממולא בפירה, פסטה פסטו או פסטה רוזה שעושים בסיר אחד (יעני מבשלים את הפסטה והרוטב ביחד). עמית כל כך טוב במה שהיא עושה עד שפיתה בסטה המציאו מנה על שמה ולפי העדפותיה. זה חלומו המתוק של כל חובב אוכל!   

נטע לויה וקנין (netaloya@)

אצל נטע תוכלו למצוא הכל - עוף מטוגן, קינוחים שווים במיוחד או תבשילים מעניינים. מה שכיף אצלה, מעבר לעובדה שהצילומים שלה פשוט מדהימים, זה המגוון והצבעוניות. יום אחד היא מעלה תמונה של עוגת נוטלה ולאחר מכן מפרסמת מתכון לכיסונים סיניים. אף פעם לא משעמם אצלה בפיד וגם היא ממש כמו אלו מעליה - מסבירה בצורה טובה את כל השלבים. 

קרוטית (raheli@)

קרוטית היא רחלי קרוט והיא כותבת גם את מדור האוכל בידיעות אחרונות. הפיד שלה מורכב ממנות מבושלות ביתיות כמו קיפודי תפוח אדמה שהפכו למפורסמים, פסטה עם רוטב עגבניות (שכמה שזה נשמע פשוט להכנה- זה לא תמיד ככה), מרק חרירה שבא לנו טוב במיוחד בחורף ועד עוגיות קצף ווניל ביתיות וטארט שוקלוד מטריף בכלום עבודה. התמונות שהיא מעלה בחשבון האינסטגרם שלה גורמות לנו לפנטז על הארוחה הבאה ויש לה לא מעט מתכונים למוצרים תעשייתים שאנחנו יכולים לנשנש בלי נקיפות המצפון (למשל, מתכון לשניצל תירס מטריף).

פיית העוגיות (the_cookie_fairy@)

נסיים את ההמלצות עם הקונדיטורית ענבל לביא שהפיד שלה מורכב מצילומים צבעוניים ומרהיבים של עוגיות, עוגות ועוד שלל קינוחים שווים. המתכונים השווים שלה לא מפורטים בפיד עצמו, אבל בקלות תוכלו למצוא הכל בבלוג שלה, שגם הוא מעוצב בצורה מופלאה, צבעונית ונעימה לעין. לביא התחילה לאפות בתור תראפיה ולא לאט היא התחילה להמציא מתכונים משלה שהפכו בסופו של דבר לבלוג מוביל בתחום האפייה, שמכיל את כל עולם האפייה - מקינוחים ועד מאפים מלוחים. הכי אהבנו את השחזור המדהים שלה לעוגה מתוך הספר "אבא עושה בושות" שהחזירה אותנו לילדות וגרמה לנו לרוץ למטבח.

 

תגובות