ללחוץ על הכפתור ולהזמין: אפליקציות להזמנת אוכל. צילום: ShutterStock

ללחוץ על הכפתור ולהזמין: אפליקציות להזמנת אוכל

אפליקציות אוכל כיום אמורות לחסוך לנו זמן בעמידה בחנות, בבחירת המנות שאנו רוצים לאכול ובעצם, לחסוך את כל כאב הראש. באיזו אפליקציות כדאי לכם להשתמש?

אתם יודעים, מאוד קשה לנו לקחת את הרגליים ולחפש את החנות שאנחנו רוצים לקנות משם. כיום, אפשר להוריד אפליקציה של אותה החנות ופשוט להזמין. בדקנו עבורכם מאיזו אפליקציות נוח להזמין והאם שווה להשתמש בהם.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

דומינוס

לוגו האפליקציה פשוט אך מעניין, הוא מעוצב יפה ובאמצעו קוביית דומינו המוזהה עם הרשת. בכללי כל האפליקציה מופשטת על הצבעים כחול ואדום, עיצוב הכפתורים גדולים וברורים. בחירת הפיצה בעיצוב נוסף מגניב שהוא בתמונות הממחישות יותר את פרטי הפיצה ואיך היא נראית. לסיכום, האפלקיציה מעוצבת בצורה פשוטה אך מקורית ונוחה למשתמש. אנחנו ממליצים להוסיף קצת צבע אחר שיהיה יותר מעניין. 

אישית השימוש באפליקציה היה מאוד קלה וברורה. כל הפרטים החשובים בפונט גדול וברור, בלי הרבה שאלות ובלבולים של אלף ואחד הסברים. פשוט קל ולעניין. תהליך ההזמה הברור שעובר מבחירת הפיצה ומשם לפרטי הפיצה כולל סוג הבצק, תפריט עשיר בתוספות והכול מלווה בתמונות להמחשה שרק נותנות הבנה ברורה ונוחות לידיעת המזמין מה הוא בחר. פיצ'ר שאנחנו אהבנו הוא הכפתור המהיר של דומינוס - המשלוח כבר כתוב, בחירת השעה שהשליח יגע, פרטי ההזמנה ועוד.

 

הדבר המגניב ביותר שם הוא המעקב אחר הזמנות. הפיצ'ר הזה היה מאוד מדוייק ולא סתם איזה שעון שרץ. אין ספק שזה תוסף חשוב ונכון לשים בכל האפליקציות האוכל כך שצרכן ידע איפה ההזמנה שלו נמצאת בכל רגע. לפי דעתי, אפליקצית דומינו טובה, יחודית, עם תוספים מיוחדים לה. כולל צבעי הכחול אדום (שאני חושב שאולי קצת לתת עוד צבע) הופתעתי לראות שבכלל לא היו באגים בכל דרך ההזמנה, ולא האפליקציה לא נסגרה באמצע או נתנה אירוע שגיאה. בסך הכל היא מהירה, פשוטה וממש מתחשק להזמין ממנה.

האפליקציה מקבלת מאיתנו 9 מתוך 10 כוכבים בסולם פרוגי!

110

גם מסעדת ההמבורגרים מבית אגאדיר, מסעדת 110 הוציאה אפליקציה חדשה שתחסוך לכולנו את הזמן היקר של העמידה בתור. קודם כל האפליקציה מעוצבת בלוגו של המסעדה בצבעי שחור ולבן, בצורה ייחודיית ומעניינת. אחרי שנכנסו לאפליקציה צבעי המסך שלנו השתנו לצבעי החנות החדים - צבעי הכתום והלבן הבולטים. מיד הופיעה אפשרות בחירת הסניף הקרוב ואופן ביצוע ההזמנה - ישיבה במסעדה, משלוח או איסוף עצמי. ואחרי זה ניתן להתחיל בהזמנה, התפריט מעוצב בצורה מעניינת וכייפית. לצד כל סוג מנה יש בדיוק את התמונה של המנה, ואת מחיר המנה.

האפליקציה מאוד נוחה לתפעול וקלה למשתמש. ההזמנה באפליקציה מפורטת וברורה, מתחילים עם סוג המנה, עדפת הלחמנייה, בקשות מיוחדות, תוספות מעניינות, סוג השתייה ועד להגדלת הארוחה, כל זה קורה בצורה מאוד פשוטה, קלילה וזורמת. מדובר באפליקציה עם המון יתרונות ומעלות אך לצד יתרונות אלו מגיע גם חיסרון קטן - מדובר בזה שבסיום ההזמנה יש את האפשרות לערוך את ההזמנה אך לא ניתן לערוך רק קטגורייה אחת, אלא צריך להתחיל את ההזמנה שוב מהתחלה במקום לשנות ספציפית את הדבר המבוקש.

עוד יתרון שיש לאפלקצייה הזו על שאר אפלקציות המזון המהיר הוא המהירות והזריזות של הקשר בין הסמארטפון למסעדה עצמה השם של מזמין ההזמנה מגיע ישירות למסך ההזמנות במסעדה ונעלם כשאר ההזמנה מוכנה.

האפליקציה מקבלת מאיתנו 8 מתוך 10 כוכבים בסולם פרוגי!

מקדונלד'ס

במילה אחת, אפשר להגיד שעיצוב האפליקציה הוא מאוד נקי. היא מאוד מסודרת ונעימה עין. כמובן שכל הצבעים הם הצבעים שאנחנו כבר רגילים אליהם מהסניפים עצמם ואילו רק הצבע האדום החזק שמקושר חזק למותג - לא נמצא שם.
 
קל מאוד לתפעל את האפליקציה. ברמה שאם ההורים שלכם יסתכלו עליה הם אפילו לא יצטרכו את העזרה שלכם. הכפתורים שלה מאוד ברורים ואפשר להבין בדיוק איפה מזמינים ואיך לעשות את זה. בנוסף, יש את האיזור האישי שבו נשמר מידע חיוני למען שימוש קל יותר בפעמים הבאות. רשימת כתובות, רשמית מועדפים והטבות שאתה עתיד לקבל.
 
באופן אישי חווית ההזמנה הייתה מאוד נוחה ומהירה שזה הכי חשוב לדעתי. כשהגעתי לסניף הכל היה כבר מוכן ולא היה צריך לחכות יותר מדי כדי לקבל את ההזמנה. אין לי ספק שאזמין שוב דרך האפליקציה הזאת.
 

האפליקציה מקבלת מאיתנו 8 מתוך 10 כוכבים בסולם פרוגי!

בורגראנץ'

אתם נכנסים לאפליקציה ורואים שיש משחק עם שחור, לבן ואפור - כך שכן נוח לעין ומעוצב רשמי. האפליקציה לא תבלבל אתכם עם העיצוב ולא ייראו דברים דומים אחד לשני, אך חשוב לציין שאם אתם חווים תקלה שאתם לא רואים אייקון מסוים - אתם פשוט מרעננים (יוצאים מהאפליקציה וחוזרים) וזה מסתדר.

האפליקציה לא קשה להבנה בכלל. מראים לכם איזה צעדים אתם צריכים לעשות ואין מצב שאתם תלכו לאיבוד בחיפוש אחר משהו. הם מציגים לכל מנה את התמונה שלה ולא משאירים הרבה מקום לשאלות. בכל צעד יש לכם את החצים ואת הסמלים של "הזמן" כדי שלא תלחצו על דברים שונים לחלוטין.

אני חושב שהדבר הכי טוב באפליקציה הזאת הוא החיסכון בזמן שהוא מניב. לא צריכים לעמוד מול נציג מטעמם שייקח לו זמן להזין את הדברים ועלול אולי לטעות. דבר ייחודי לאפליקציה זה שימוש בהיסטוריית ההזמנות הקודמת שלך ובסך לחסוך את הזמן בלחיצה על אותן הכפתורים שוב ושוב.

© כרמית סגל

לדעתי, האפליקציה נהדרת. היא נוחה, היא קלה להבנה ולא היה צריך איזה מדריך מפורט בשביל להשתמש באפליקציה. אז אני חושב שאם אתם רוצים להזמין אוכל במהירות, בנוחות ולבסוף לקנח באיזה פלוס נחמד, האפליקציה הזאת מתאימה לכם.

האפליקציה מקבלת מאיתנו 8 מתוך 10 כוכבים בסולם פרוגי!

תגובות