יש לי גלידה הכי טובה: הטעמים שהיינו רוצים ללקק. צילום: fotolia

יש לי גלידה הכי טובה: הטעמים שהיינו רוצים ללקק

פיצה, מילקי ותפוח הם מאכלים שכל אחד מאתנו אוהב לאכול, אבל מה לגבי גלידה בטעמים האלה? לכבוד יום גלידת השוקולד, שחל היום (ד'), החלטנו לצאת מהקופסה ולהוסיף טעמים מיוחדים למקפיא. מוכנים ללקק את האצבעות?

אין קינוח טעים יותר מגלידה, במיוחד כשהיא מגיעה עם שלל טעמים. בזמן שנשנשנו גלידה מתחת למזגן, תהינו אילו טעמים היינו שמחים להוסיף כדי שנוכל לגוון ולצאת מטווח הטעמים הרגילים של גלידת השוקו - וניל.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 פיצה

פיצה זה מאכל שאהוב כמעט על כולנו, אז מה לגבי גלידה בטעם פיצה? אנחנו חייבים להודות שאולי זה נשמע מוזר, אבל אנחנו מאמינים שזאת תהיה הצלחה! הרי מי לא אוהב את הטעם המופלא של גבינה צהובה, זיתים ורסק עגבניות?

© giphy

 קולה

קולה זהו טעם החיים. אם זה מושלם בתור שתייה קלה בתוך בקבוק, למה שזה לא יהיה מושלם גם בתור גלידה בתוך קופסת פלסטיק? אנחנו מדמיינים את הגלידה קופצת ומתפוצצת קלות בגרון, זה כבר מעלה לנו את החשק לטעום!

© giphy

 פירות יבשים

אנחנו מאמינים שזאת גלידה שאף מבוגרים יתחברו אליה. גלידה עם חתיכות צימוקים, משמשים, תמרים ואגוזים. אם זה הולך טוב עם עוגות, למה שזה לא ילך טוב גם עם גלידה?

© צילום מסך מהאינסטגרם

 נס קפה

רובנו חייבים לפתוח את הבוקר עם כוס נס קפה, שקצת יעורר אותנו ובעיקר יגרום לבלוטות הטעם שלנו לחגוג. הגענו למסקנה שזאת גלידה שחייבים להמציא, היא תהיה מדהימה יחד עם הקפה של הבוקר!

© giphy

 מילקי

מילקי זהו מעדן שכולנו גדלנו עליו וממשיכים לגדול יחד איתו. החלטנו שהגיע הזמן לפתח את המעדן הזה לגלידת מילקי! מי לא יאהב גלידה בטעם שוקולד וקצפת עם עדשים או פצפוצי שוקולד מעל?

© צילום מסך מיוטיוב

 תפוח

יש כל כך הרבה גלידות בטעמי פירות וגילינו שדווקא על גלידה בטעם תפוח עוד לא שמענו. אנחנו חייבים להודות שזה נשמע כמו טעם די מבטיח. אם כבר יש מגוון כל כך רחב של גלידות בטעמי פירות, אז לדעתנו צריך ללכת עם זה עד הסוף.

 

© giphy

 

פלאפל - חומוס

אין כמו המאכל הלאומי של הארץ האהובה שלנו. הטעמים של כדורי הפלאפל יחד עם הפיתה, הטחינה, הצ'יפס והסלט יוצרים תוצאה נפלאה יחד. תהינו אם גלידה בטעם פלאפל תהיה טעימה כמו המאכל המקורי. אנחנו מאוד מקווים שכן!

© giphy

שניצל

מי לא אוהב את הטעם של השניצלים המטוגנים יחד עם פירורי הלחם הקריספיים? גלידה בטעם שניצל זה נשמע די מוזר, אבל אנחנו מאמינים שאפשר להוציא מזה תוצאה דווקא טעימה. זה בהחלט יכול להיות יצירתי.

© giphy

 חמאת בוטנים

חמאת בוטנים טעימה עם כל דבר עם שייקים, על לחם בתור ממרח ואולי אפילו עם קינוחים. כמובן שבוטנים טעימים בפני עצמם ואיך אפשר בלי הבמבה האהובה על כולנו? היינו רוצים להוסיף למגוון הטעמים גם חמאת בוטנים, אנחנו יודעים שזה יהיה אדיר.

© giphy

 תה

בדומה לנס קפה, חלקנו פותחים את הבוקר גם עם כוס תה חם במגוון טעמים, כמו תה שחור, לימונית לואיזה או אפילו תה מנטה. אנחנו מאמינים שגלידה בטעם תה תרענן אותנו במיוחד ותהיה טעימה לא פחות מגלידות אחרות!

© giphy
 
תגובות