מפרינגלס ועד מילקה: הממתקים המיובאים שכולנו אוהבים. צילום מסך מיוטיוב

מפרינגלס ועד מילקה: הממתקים המיובאים שכולנו אוהבים

אי פעם תהיתם מהיכן מגיעים ההמתקים האהובים עליכם? מסתבר שחלק גדול מהם מיובא מארצות הברית ומאירופה, ולא מיוצר כאן - בארץ. מאיפה מגיע אלינו הפרינגלס, היכן מיוצר הריזס ומה לגבי המילקה? הגיע הזמן לגלות

עם כל האהבה שלנו לממתקים ולחטיפים שנמצאים אצלנו במטבח, כדאי שתדעו שרובם לא תוצרת כחול-לבן. כן, הרי אומרים ש"ברומא התנהג כרומאי", אז בכל מה שקשור לממתקים - "בישראל תהיה אמריקאי". כמה שיותר מתובל, מלוח או מתוק, כך הכי טוב. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

ריזס

חמאת הבוטנים, הטעם אליו התרגלנו בצורה המעודנת יותר בחטיף ״במבה״, מוצע לנו באופן דומיננטי יותר בממתקים, שוקולדים וחטיפים כמו ״ריזס״, שמגיע אלינו מארצות הברית. זה טעם אהוב, שהספיק להפוך גם בקרב הישראלים לטעם אמריקאי נרכש המשלב חמאת בוטנים ושוקלד בחטיף אחד. מרוב אהבה לחטיף הזה, החליטו בארה"ב להקדיש יום שלם למותג הזה, ה-18 במאי. אין ספק שכולנו היינו אוהבים את היום הזה.

© צילום מסך מיוטיוב

M&M

גם המותג "M&M", עדשי השוקולד המפורסמים בעולם, מגיע משם במגוון טעמים כמו טופי וריבת חלב. אך מסתבר שהסוכריות הצבעוניות שכולנו מעריצים למעשה מבוססות על מותג בריטי ותיק יותר, סמארטיז ושהשם M&M הוא  ראשי התיבות המאחדים את שמות המשפחה של השניים שרכשו זכויות על המוצר. מאז, המוצר הספיק לזכות לפופולריות רבה בעולם כולו ובארה"ב אפילו הוקמו חנויות מהממות של המותג הטעים והצבעוני הזה, שכוללות גם בגדים, משחקים ובובות, ולא רק שוקולדים. אנחנו ממשיכים לתהות - מתי הן כבר יגיעו לארץ?

© צילום מסך מיוטיוב

 פרינגלס

גם בגזרת המלוחים דואגים שיהיה לנו טעם מגוון בפה. גם החטיף האהוב, "פרינגלס", מגיע אלינו אי שם מארה"ב עם הטעם הקלאסי של תפוח אדמה טבעי, שמנת בצל, גריל, פיצה, צ'ילי וטעמים נוספים שעדיין לא משווקים בארץ, כמו קינמון עם סוכר, מלפפון חמוץ, לימון, אצות, סרטנים ופרינגלס גורמה בטעם סטייק פילה בגריל. אנחנו לא יודעים מה אתכם, אבל אנחנו היינו מוותרים על הסרטנים, אך עפים על סטייק הפילה.

© צילום מסך מיוטיוב

מילקה

אי אפשר כמובן להתעלם מהאריזה הסגולה עם הסמל המיוחד של הפרה על רקע הרי האלפים? כן, מדובר כמובן בלא אחר מאשר "מילקה", שמגיע אלינו מאוסטריה והיה בין הראשונים להציג לעולם שוקולד במרקם בועות אוורירי. הם משלבים בשוקולדים שלהם תוספות מגוונות, אבל למעשה השוקולד האהוד מכיל שני מרכיבים עיקריים המופיעים בשם עצמו - חלב וקקאו. 

© צילום מסך מיוטיוב

נייצ'ר וואלי

ולאלה מאיתנו שמקפידים על צריכת קלוריות מאוזנת, גם לחטיפי הבריאות יש ייצוג מחו״ל בישראל. "נייצ'ר וואלי" הם חטיפי גרנולה מיוחדים שמגיעים אלינו מארה"ב ומשלבים טעמים כמו דבש, קוקוס ופופקורן, אשר הפכו תוך זמן קצר להצלחה גדולה גם בישראל. הכל בזכות האנרגיה שהם מעניקים לנו לצד הנאה ממרקמים של פירות, דגנים וציפויים יחודיים, שנותנים לנו כוח לעשות עוד. 

© צילום מסך מיוטיוב

ולמי שבכל זאת מחפש סוגי ממתקים נוספים ומיוחדים, נזכיר שגם ישראל נמצאת ברשימת היעדים שאליהם נשלחות חבילות ממתקים מגרמניה או מיפן. אבל למרות הכל, אנחנו מקווים שכולכם תסכימו איתנו שאין כמו הבמבה והשוקולד פרה שלנו שמשווקים כמעט בכל העולם.

תגיות
תגובות