Food Feed: עוגיות חמאה ופריכיות בטעם פוטטוס. צילום: יחסי ציבור

Food Feed: עוגיות חמאה ופריכיות בטעם פוטטוס

לחמי משיקה סדרת עוגיות חמאה עם טוויסט מיוחד, אנרג'י ממציאים מחדש את הפרכיות וסיימון מביאה לכם חטיף גבינה חדש. הפעם במדור - כל הנשנושים הכי שווים שעשו לנו את השבוע

גם השבוע ניסינו את המוצרים החדשים על המדפים והבאנו לכם את כל ההמלצות הכי שוות שיעשו לכם טעים בפה.

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

פריכיות בטעם פוטטוס

אנרג'י משיקה טעם חדש בסדרת פריכיות האורז. יש סטיגמה על פריכיות האורז - שהן בטעם קלקר, שהמרקם שלהן מוזר, שהן לא טעימות ועוד ועוד. אנרג'י הוכיחו לנו שאת הסטיגמה הזאת אפשר לשבור. הפריכיות בטעם פוטטוס פשוט טעימות (ודווקא מזכירות לנו חטיף מלוח) וכיף לאכול אותן - לבד או עם תוספת. 

© יחסי ציבור

עוגיות חמאה של לחמי

לחמי משיקה את סדרת עוגיות החמאה שלה. אנחנו חייבים להודות שאין דבר שאנחנו יותר אוהבים עם הקפה של הבוקר מאשר עוגיות חמאה. הפעם בחרו בלחמי לרענן טיפה ולצד העוגיות הקלאסיות השיקו גם עוגיות חמאה, פרג ולימון. אנחנו יודעים, אתם שומעים פרג וישר נרתעים. אבל תאמינו לנו, לא מרגישים אותו והעוגיות האלו פשוט נהדרות. חיסלנו קופסא ביומיים. מחיר מומלץ: 15.90-19.90 ₪, ניתן להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות. 

© יחסי ציבור

מיני בייבי בל

המדור לא חסיד של גבינות קשות באריזות קטנות, אבל היי! אנחנו בעד לנסות דברים חדשים. סיימן, יבונאנית מוצרי גורמה, גאה להציג חטיף גבינה מיני מבית בייבי בל. מדובר על גוש קטן של גבינה דחוסה, חצי קשה. לאוהבי הגבינות והטעמים החזקים - מדובר בחטיף מושלם. מחיר: 10 ₪ למארז של 6 יחידות (משקל כולל: 120 גרם).

© יחסי ציבור

 

תגובות