Food Feed: מוס לשנה החדשה וחלה עם הפתעה מתוקה. צילום: בני גמזו לטובה

Food Feed: מוס לשנה החדשה וחלה עם הפתעה מתוקה

השבוע במדור - מוס שיהפוך את השנה שלכם למתוקה, עוגיות המקרון האהובות בחידוש שיגרום לכם ללקק את האצבעות, חלה חגיגית וייחודית, ומקס ברנר מפתיעה לכבוד החג

ראש השנה עוד רגע כבר כאן, ובמיוחד לכבודו בחרנו לטעום מספר מוצרים, שיהפכו את השנה העברית החדשה שלכם לטובה ולטעימה במיוחד. עם מה כדאי לפתוח את ארוחת החג, מה רצוי שתשמרו לקינוח, ומה תוכלו לרכוש בתור שי לבני המשפחה והחברים? 

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

מאפי החג של מתוקה

ב"מתוקה" שקדו גם השנה על תפריט מגוון ועשיר של קינוחים ומאפים לכבוד ראש השנה. בין הקינוחים הטעימים, תוכלו למצוא בקונדיטוריה מוס "שנה מתוקה"  (69 ₪)– עוגת מוס עם שכבות של טורט דבש,  מוס קרמל מלוח ושוקולד לבן בציפוי שערות קדאיף מקורמל ותאנים טריות, שזה בהחלט קינוח הדבש הכי טעים שאכלנו בתקופה האחרונה. בנוסף מציעים ב"מתוקה" מארז של עוגיות מקרון עם טוויסט מיוחד לחג - מילוי גנאש בטעמי תפוחים, רימונים וקפה (מארז של 14 יחידות -  65 ₪). ואם דווקא בא לכם ללכת על משהו קלאסי, יש גם מבחר של עוגות דבש בחושות - עוגת דבש קלאסית, דבש פטל וחמוציות, דבש ושזיפים או עוגת דבש ותמרים טבעונית (עלות: 44 ₪ או 22 ₪- תלוי בגודל העוגה).

© בני גמזו

מאפיית לחמים

גם מאפיית לחמים מציעה מגוון מאפים וקינוחים מיוחדים לראש השנה. שם תוכלו למצוא חלה בדבש שמגיעה קלועה סביב כלי חרס (מחיר: 59 ₪), עוגת קראמבל תפוחים ואגוזי פקאן ותפוחים (מחיר: 49 ₪) ופאי תפוחים אמריקאי שנמכר ביחד עם התבנית (מחיר: 85 ₪). גם כאן תוכלו למצוא עוגות דבש בחושות. בנוסף לעוגה הקלאסית (39 ₪) מציעה מאפיית לחמים עוגת דבש עם קוביות תפוחי עץ וקינמון (49 ₪).

© דניאל לילה

מקס ברנר

אם דווקא בא לכם לגוון ולא ללכת על המארזים והקינוחים הקלאסיים של דבש ותפוחים, תשמחו לגלות כי גם במקס ברנר הכינו לכם הפתעות לחג. לכבוד השנה החדשה משיקה הרשת שני מוצרים חדשים: DARK COOKIE MAX - עוגיית קקאו עטופה בקרם שקדים, שוקולד מריר ובאבקת קקאו ו-WHITE COOKIE MAX עוגיית קקאו עטופה בקרם אגוזי לוז ושוקולד לבן מעולה. (42 ₪ ל-100 גרם). כמובן שמעבר למוצרים החדשים יש גם למקס ברנר מארזים שווים ומגוונים של מוצרי שוקולד ופרלינים בטווח מחירים רחב (החל מ-52 ₪).

© באדיבות יחסי ציבור

 

תגיות
תגובות