Food Feed: שוקולדים בטעמים מפתיעים ומאפים חדשים. צילום: באדיבות יחסי ציבור

Food Feed: שוקולדים בטעמים מפתיעים ומאפים חדשים

אין על הרגע הזה שבוא מתפנקים בשלל טעמים מתוקים במיוחד. והשבוע התנסינו בכמה מוצרים חדשים על המדף שלגמרי עשו חשק לעוד

כל אחד חווה את הרגע הזה שהכי בא לטעום ולהתפנק בטעמים מתוקים במיוחד שעושים לנו נעים בבטן (יאמי!) השבוע היו אלו "אסם" ו"מגנום" שסיפקו לנו טעמים מרעננים במיוחד שלא הפסקנו לטעום.

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

קרמוגית שוקו במילוי קרם אגוזים

אסם משיקה טעם חדש לעוגייה המוכרת "קרמוגית": שוקו במילוי קרם אגוזים. הטעם החדש, מצטרף לטעם הקיים של קרמוגית במילוי קרם שוקולד, נבחר לאחר שנמצא כמועדף במבחני טעם בקרב צרכנים. לנו הוא לגמרי היה טעים ועשה עבודה טובה כ"נשנוש" המתוק שהיינו צריכים. לא התלהבנו יתר על המידה אך בהחלט שווה לנסות. המלצת המערכת: נס או שוקו ליד ישדרגו הכל!

© באדיבות יחסי ציבור

שוקולד מגנום בטעמים חדשים

לפני כחצי שנה הושקו טבלאות שוקולד ממותג הגלידה "מגנום". כעת, לאור הצלחת צריכת שוקולד הפרימיום בישראל, מצטרפים טעמים חדשים. ORANGE – שוקולד חלב בטעם תפוז - שבניגוד לשאר השוקולדים הנושאים את הטעם הזה - הוא בהחלט היה חביב על הלשון. ESPRESSO – שוקולד מריר מעולה בטעם אספרסו עם שברי פולי קקאו. מכיל 50% מוצקי קקאו. הוא היה מר יותר משוקולד רגיל, ולכן מומלץ רק לחובבי הז'אנר ו-"CARAMEL CRUNCH & SEA SALT" – שוקולד חלב עם שבבי קרמל ומלח ים. שילוב קלאסי של מתוק ומלוח - שמבין כל הטעמים החדשים הוא דווקא זה שהכי בלט לטובה ועשה חשק לעוד.

© באדיבות יחסי ציבור

ערגליות פטל

אסם מרחיבה את סדרת העוגיות "ערגליות" ומשיקה: ערגליות במילוי פטל, טעם פירותי חדש שמצטרף למגוון הטעמים הקיימים בסדרת העוגיות האהובות. במחקר שערכה החברה נמצא שפטל הוא אחד מהטעמים הפופולאריים והאהובים במיוחד על הישראלים. מבחינת הטעם הוא ממש הזכיר לנו את ערגליות התות המוכרות והקלאסיות מבחינת המתוק-חמוץ, טעם ילדותי נעים אך קצת אחר בגלל שהפעם מדובר בפטל. לא 'עפנו' על זה אך בהחלט שווה את ניסיון הטעימה שלכם.

© באדיבות יחסי ציבור

 

תגובות