הכינו את הצ'ופסטיק: רשת ווק טו ווק נחתה בארץ. צילום: יחסי ציבור

הכינו את הצ'ופסטיק: רשת ווק טו ווק נחתה בארץ

רשת המזון המהיר שמתמחה במנות נודלס הגיעה סוך סוף לארץ ואין מאושרים מאיתנו. רשת המוקפצים המפורסמת מתמחה במנות ווק בהרכה אישית פתחה סניךף ראשון בתל אביב. אנחנו כבר עומדים בתור, מה אתכם?

היום קמנו עם חיוך על הפנים. יודעים למה? כי סוף סוף נפתח בארץ סניף ראשון של WOK TO WALK - רשת פסט פוד אסייתית שמתמחה במנות נודלס בהרכבה אישית. הרשת מצליחה מאוד ברחבי אירופה וכמעט אין תייר אחד שלא אכל באחד מסניפי הרשת המפורסמת. 

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

הסניף הראשון הוקם באמסטרדם ולאט לאט התפשט בכל רחבי אירופה והעולם כולו. אבל מה שמעניין פה זה שהרשת הוקמה על ידי בועז וליאור שוויצר, ישראלים שטיילו ברחבי אסיה והתאהבו בטעמים ובאוכל המקומי והחליטו להקים רשת מזון מהיר שמבוססות על מנות ווק.

© גיורא הירש

הסועדים בווק טו ווק מרכיבים לעצמם את המנה - הם יכולים לבחור את סוגי האטריות, סוגי הבשר, הירקות, הרטבים והטופינג, כך שלמעשה כל אחד יכול לבחור את המנה האהובה עליו. כך למשל אתם יכולים לבחור בין אטריות ביצים, אטריות אורז או אטריות אודון ולהוסיך לזה חזה עוף, בשר בקר, בייקון או טופו, בנוסף לכך יש מבחר ירקות כמו כרוב, גזר, נבטים, ובסוף תבחרו את הרוטב - כמו רוטב סויה, רוטב טריאקי, רוטב בוטנים, רוטב טריאקי וחלב קוקוס ועוד ועוד. 

המלצת המערכת: לכו, ולכו רעבים כי זה באמת שווה את המאמץ! 

© גיורא הירש

הסניף הראשון בארץ נפתח בנחלת בנימין 52 פינת רוטשילד ת"א

שעות פתיחה:  11:00 בבוקר – עד 02:00 בלילה

תגובות