טבעוני לכל כיס: "לודנס אקספרס" מגיעה לתל אביב. צילום: אנטון מיסלבסק

טבעוני לכל כיס: "לודנס אקספרס" מגיעה לתל אביב

אחד הטרנדים החזקים בשנים האחרונות הוא הטבעונות, אך בדרך כלל מדובר באוכל יקר יותר ופחות נגיש. "לודנס אקספרס", רשת מסעדות טבעוניות, פתחה סניף בשרונה והמחירים של המנות בהחלט שווים את זה

רשת המסעדות הטבעוניות "לודנס אקספרס", הציגה אמש את סניפה החדש במתחם שרונה בתל אביב. אנחנו נכחנו שם כדי לטעום את המנות, ולברר האם המחירים הנמוכים מתבטאים גם בטעמים פחות טובים, אך הופתענו. מדובר באוכל שלא מתחרה במסעדות הטבעוניות האחרות, אין פה ניסיון להביא מנות מפוארות ומדהימות. המטרה במסעדה הזו היא לתת מנות בריאות וטבעוניות לקהל רחב במחירים שווים לכל כיס.

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

קציצות בורגול
קציצות בורגול © צילום: יובל שיפמן

בעלי המסעדה אדיבים ומקסימים, והאווירה היתה אינטימית וכיפית. אז איך האוכל? נתחיל בכך שאין מבחר גדול בתפריט, אך כל מנה מכילה בתוכה הרבה מרכיבים טבעוניים שונים. תוכלו גם לראות בתפריט בחלק מהמנות בדיוק כמה קלוריות, כמה גרם חלבון וכמה אחוזים מההמלצה היומית לסיבים תזונתיים המנה מספקת, שזה מעולה לכל מי שחשוב לו לדעת.

רוב המנות היו טעימות מאוד. אנחנו היינו ממליצים לכם לנסות את הסופר בורגר, מנת בורגר טעימה ועשירה, את הבוריטוס שאוורמה, שהיא מצויינת לאוהבי שאוורמה, או את סלט הבריאות למי שמחפש מנה של ירקות טריים. המסעדה לא שכחה לדאוג לאוכל לילדים. מנת הילדים המומלצת היא הנקניקיות, אשר יש להן טעם מאוד דומה לנקניקיות אמיתיות אך הן הרבה יותר בריאות והילדים בקושי ישימו לב, היא עשוייה מחלבון אפונה וסייטן. גם הקינוחים היו לא רעים בכלל.

נקניקיות - מעולות לילדים
נקניקיות - מעולות לילדים © צילום: יובל שיפמן

מנה ראשונה, היכולה להיות סלט, אורז עם אפונה וגזר, תפוח אדמה ועוד, תעלה לכם 15 ש"ח. מנה עיקרית תעלה לכם 25 ש"ח. מדובר במחירים הנמוכים בהרבה ממסעדות טבעוניות סטנדרטיות. המקום נועד בדיוק לאנשים המחפשים "פאסט פוד" טבעוני ובריא וניתן גם להזמין משלוחים. אנחנו עוד נחזור לשם ונקווה שהמסעדה תצליח להמשיך גם במחירים הנמוכים האלה.

בוריטוס שאוורמה
בוריטוס שאוורמה © צילום: יובל שיפמן
תגובות