Food Feed: שוקולדים, הם בכל מקום! . צילום: סטודיו שטראוס

Food Feed: שוקולדים, הם בכל מקום!

אין כמו שוקולד טוב לפני החג או אפילו כקינוח בחג עצמו, אז קבלו את השוקולדים החדשים שיעשו לכם נעים בפה

רוצים עוד קצת טעם לפני החג? קבלו את המוצרים החדשים על המדף שלגמרי יעשו לכם חשק לזלול המון שוקולדים.

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

נבחרת שוקולדים כשרה לפסח

קבוצת טסה שוקולד מציעה הרשת מארזים לחג וגם "נבחרת" שוקולד כשרה לפסח וביניהן: רגוסה - שוקולד שיווצרי מובחר מגיע בטעמים בלונד עם אגוזים, מריר אגוזים וחלב אגוזים. שוקולד דחוס מדי אך בהחלט טעים ועושה חשק לזלול. היידי -  שוקולד איכותי אירופאי הציע תמיד חידושים בטעמים כמו סדרת המשלבת שוקולד עם שכבת פלורנטין [קרמל ושקדים] תוך שימת דגש על חומרים טיבעיים איכותיים בשוקולד. אך עם כל ההשקעה בו, הוא קצת פחות עבר חלק בפה, הוא אכן היה טעים אבל רק לחובבי ז'אנר הציפויים המיוחדים למיניהם. 

רגוסה: 15 ₪| היידי: 100 גרם 8 ₪ 270 גרם - 10 ₪

© יחסי ציבור

אנרג'י ללא גלוטן

בשורה לאלרגנים: בפסח הקרוב יושקו שלושה חטיפי דגנים ללא גלוטן - תחתית חלב, תחתית מריר, מצופה חלב. כל החטיפים מכילים סיבים תזונתיים, דגנים מלאים, ויטמין B12 וברזל.  שני הטעמים היו טעמים לחלוטין אם כי היו ממש דביקים ונשארו לנו בשיניים אחרי כל ביס, מה שקצת עשה חוויה פחות כיפית בפה. בנוסף, משיקים השנה את סדרת פריכיות השוקולד האהובה במהדורה כשרה לפסח ב-4 טעמים: חלב, מריר, לבן ופריכיות מצופות שוקולד חלב. שני הטעמים שבלטו היו המריר והחלב כאשר המריר היה קצת יבש בטעמו ואילו החלב חוסל במהרה והיה העילוי של החבורה החדשה.

© יחסי ציבור

ספלנדיד פרלינים

בונבוניירת פרלינים מבית ספלנדיד של עלית, שטראוס. בונבוניירה חדשה עם 18 פרלינים משובחים בציפוי שוקולד מעולה בשני טעמים: שוקולד ספלנדיד חלב 36% במילוי קרם בטעם שוקולד עם שבבי כרמל ונגיעות מלח - שהרגישו כמו רגעי אושר מתוקים שעשו לנו את היום ושוקולד ספלנדיד מריר 70% במילוי קרם בטעם טראפלס ושברי אגוזי לוז שהיו טעימים אף הם ולמרבה ההפתעה המריר היה די מונגש גם למי שפחות חובב את הטעם. מילה מאיתנו: מומלץ כמתנה לערב החג!

© סטודיו שטראוס

 

תגובות