Food Feed: מהדורות חדשות לחטיפים האהובים. צילום: באדיבות יחסי ציבור

Food Feed: מהדורות חדשות לחטיפים האהובים

עלית משיקים שני טעמים חדשים לפסק זמן, טיק טק מגדילים את האריזה ומרס ישראל מוציאים מהדורה לבנה של חטיפי השוקולד האהובים - טעמנו הכל וזה מה שחשבנו

טוויקס, סניקרס וסוכיות m&m מקבלות גרסה מיוחדת עם שוקולד לבן, פסק זמן מוציאים שני טעמים חדשים וטיק טק באריזה גדולה ומוגזמת כמו שאנחנו אוהבים - טעמנו את הגרסאות החדשות של החטיפים האהובים.

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

טעמים חדשים לפסק זמן

עלית הוציאו שני טעמים חדשים ומיוחדים של חטיף השוקולד פסק זמן - פסק זמן בטעם בננה ספליט ופסק זמן טריקולד. טוב, נתחיל מזה שבענינו אין שילוב יותר מושלם משוקולד ובננה, לכן הטעם החדש של פסק זמן עורר בנו סקרנות והתרגשות רבה. המוצר החדש עמד לגמרי בכל הציפיות  שילוב הטעמים מוצלח במיוחד, מרגישים גם ת השוקולג וגם את קרם הבננה ונוצר טעם מרענן ולא כבד מדי בפה. לעומת זאת, הטריקולד החדש לא הביא אתו שום בשורה חדשה. הכל היה מתוק מדי ולא הצלחנו להבחין בין שלושת הטעמים. פחות אהבנו. מחיר: 4.90₪.
© באדיבות יחסי ציבור

הקולקציה הלבנה

גם מרס ישראל החליטו לרענן את חטיפי השוקולד שלהם והוציאו גרסה מיוחדת של סניקרס, טוויקס וסוכריות m&m עם שוקולד לבן, שדווקא השתלב בצורה נחמדה ומעניינת עם הטעמים של החטיפים המוכרים. מה שכן, הוא הפך אותם לטיפה יותר מתוקים - כך שמי שוהב מתוק, זה לגמרי בשבילו. רק תזכרו לקחת אתכם כוס מים. טווח מחירים מומלץ לצרכן: 3.90-4.90 שקלים (ליחידה בודדת).
 
© באדיבות יחסי ציבור

רענון גדול

אחרי כל השוקולד הזה, צריך קצת רענון בפה. טיק טק הוציאו לראשונה מארז חדשני וגדול במיוחד הכולל בתוכו 200 סוכריות. האריזה המוגדלת מושקת בשלושה טעמים שונים: מנטה, תפוז, ומהדורה מוגבלת של הרפתקה פירותית - שזה למעשה מיקס של סוכריות בטעם תפוח עץ, דובדבן, פסיפלורה ותות.  
 
© יח"צ

 

תגובות