ריקוטה ודבש: הפיצה החדשה של האט הפתיעה אותנו. צילום: מישה קמינסקי

ריקוטה ודבש: הפיצה החדשה של האט הפתיעה אותנו

אם יש משהו שאנחנו אוהבים זה לנסות טעמים ושילובים חדשים, ובמיוחד אם זה קשור לפיצות! פיצה האט הוציאו מהדורה מיוחדת עם גבינת ריקוטה ודבש - אנחנו טעמנו והופתענו משילוב הטעמים

פיצה האט, בשיתוף "יד מרדכי", השיקו לכבוד האביב פיצה חדשה במהדורה מיוחדת - Pizza Hut & Honey. מדובר בעצם בפיצה עם גבינת ריקוטה ותוספת דבש. יש לפיצה החדשה שתי גרסאות ואתם יכולים לבחור בין דבש רגיל לדבש עם תמצית צ'ילי חריף.

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

פיצה האט
© מישה קמניסקי

בניגוד לפיצה הקלאסית של הרשת העולמית, לפיצה החדשה יש בצק דק ולא עבה ושומני. בהתחלה היה חשש קל שהטעמים לא ישתלבו לנו בפה בצורה טובה, אבל לשמחתנו הופתענו. מדובר באחת הגרסאות המיוחדות שטעמנו, ולא רק של פיצה האט, אלא של פיצות באופן כללי. 

במבט ראשוני הפיצה לא נראית מיוחדת או מרשימה כל כך אך אל תתנו למראה להטעות אתכם. השילוב של הדבש המתוק עם הריקוטה על פיצה רגילה היווה משב רוח מרענן וקיצי. הגרסה עם דבש הצ'ילי הייתה טיפה יותר מעניינת מכיוון שהפיקנטיות הקלה שסיפק הצ'ילי "שברה" מעט את הטעמים המתוקים - גם למי שאינו חובב אוכל חריף או פיקנטי. מי שבכל זאת חושש מהצ'ילי או לא אוהב טעמים פיקנטיים גם הגרסה המתוקה בלבד טעימה ומעניינת. 

© מישה קמניסקי

הפיצה תוצע כחלק ממארז טריפל מיקס במהדורת אביב מיוחדת שכוללת פיצת ריקוטה ודבש (או דבש צ'ילי, לבחירתכם), פיצה משפחתית נוספת, טבעות בצל, נגיסי תירס, מקלות שוקולד ושני רטבים. עלות כל הטוב הזה: 139.90₪ (המחיר הוא מחיר מבצע עד ה-30.6.18).

 

 




תגובות