לאכול אותן: הכוכבות מציגות את עוגיות החלומות שלהן. צילום מסך מאינסטגרם

לאכול אותן: הכוכבות מציגות את עוגיות החלומות שלהן

גם חוגגים יום הולדת, גם זוכים לטעום את עוגיות החלומות של הכוכבים האהובים וגם תורמים למטרה טובה - "שרונה מרקט" חוגג שלוש שנים

אין דבר יותר נחמד (וטעים) מעוגיות ענקיות ומתוקות שגם עוזות לנו לתרום למטרה טובה. לכבוד יום ההולדת השלישי של "שרונה מרקט" חברו כוכבות אהובות, בניהן: עדי הימלבלוי, לירן כוהנר ועמית פרקש  לשפים המובילים בישראל וביחד השיקו מהדורה מוגבלת של עוגיות ענק חלומיות. ההכנסות ממכירות העוגיות יתרמו לעמותת "מלאכי יום הולדת", שמפיקה ימי הולדת לילדים ממשפחות מעוטות יכולת.

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

עוגיית החלומות של
עוגיית החלומות של יעל גולדמן © אביב חופי

 

הכוכבות והשפים הגדולים ניצלו את ההזדמנות לחלום בגדול, להתפרע והשיקו סדרה מיוחדת של 10 עוגיות ענקיות מושחתות, טעימות ומפנקות במיוחד. העוגייה החלומית של עדי הימלבלוי היא עוגיית שוקולד צ'יפס עם שוקולד מריר, חלב ולבן, קרמל ומרשמלו. מי שעוד בחרה בעוגיית שוקולד צ'יפס היא עמית פרקש אבל בגרסה  החלומית שלה כוללת  חמאת בוטנים, בצק עוגיות, פקאן מסוכר ואוריאו. אם תרצו דווקא ללכת על עוגיות וניל יעל גולדמן מציעה לכם עוגיית וניל מנוקדת בריבת חלב, קרמל מלוח ועדשי M&M צבעוניות, ואילו עוגיית וניל החלומות של לירן כוהנר כוללת קרם נוגט, שברי בוטנים, קרמל מלוח ושוקולד לבן.

עוגייה
העוגייה הענוגה © אביב חופי

גם השפים המובילים מציעים גרסה משלהם לעוגיית חלומות. העוגייה של שגב משה היא עוגיית אגוזי מקדמיה, אגוזים ושוקולד לבן, עם  גלידת וניל, שערות חלבה וסילאן. ישראל אהרוני Jולם באלגנטיות והעוגייה שלו היא  עוגיית חמאת בוטנים עם שברי ג'ינג'ר מסוכרים.

העוגיות יוצעו במהדורה מוגבלת למשך שלושה שבועות בלבד (18 ביוני – 6 ביולי) ויימכרו בחנות העוגיות Soft במרקט, כאשר חלק מהכנסות המיזם יתרם לעמותת "מלאכי יום הולדת", שמארגנת ומפיקה ימי הולדת לילדים ממשפחות מעוטות יכולת, במטרה לאפשר לכל ילד בישראל לחגוג את יום הולדתו.

העוגיות יימכרו במחיר 18 ש"ח לעוגיית ענק. עוגיות הכוללות גלידה ותוספות יימכרו במחיר של 25 ש"ח.

 

נבחרת החלומות
נבחרת החלומות © אביב חופי

 

 

 

תגובות