Food Feed: נוטלה מציגה שילוב מושלם בין מתוק למלוח. צילום: יחסי ציבור

Food Feed: נוטלה מציגה שילוב מושלם בין מתוק למלוח

הקיץ תמיד מביא עמו חידושים מעניינים בגזרת האוכל - החל מארטיקים ושלגונים חדשים ועד מוצרים חדשים בטעמי טרופיים - קבלו את המוצרים של השבוע!

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

גלידות הקיץ של נסטלה

כל קיץ אנחנו מקבלים מוצרים וגרסאות חדשות של ארטיקים, שלגונים וגלידות וגם הפעם הולך להיות לנו קיץ מפתיע, מרענן וטעים. נתחיל מהמפנק אקסטרה - השנה מצטרפים שני טעמים חדשים של טילוני Extreme= טילון לוז עם ליבת נוגט ומטבע שוקולד וטילון וניל פליק עם מטבע שוקולד לבן. אי אפשר לטעות בשילוב טעמים שכזה. למי שפחות בעניין של שוקולד ויותר מתחבר לפירות -  מותג La Frutta יוצא עם שני טעמים חדשים ומרעננים של גלידות משפחתיות - מנגו וקוקוס-אננס עם חתיכות אננס. ואם אתם אמיצים מספיק כדאי לכם גם לנסות את מבחן האומץ - שלגון חדש בטעמי ענבים ואננס, אליו מצורפת שקית של סוכריות שוקולד כאשר חצי מהן הן סוכריות מגעילות בטעמי ביצים סרוחות, חלב חמוץ, עובש, גרביים, חמוץ מאוד ושום וחצי מהן בטעמי וניל, אייס קפה, קרמל, פופקורן ושוקולד לבן. אז... יש לכם אומץ לנסות?  

באקסטרים
באקסטרים © סטודיו אסם

Nutella & go בתוספת מקלות בייגלה מלוחים

נוטלה מרחיבה את סדרת Nutella & go ומשיקה מוצר חדש בסדרה עם מקלות בייגלה. בצד אחד של האריזה, מקלות בייגלה מלוחים לטבילה ובצד השני, ממרח נוטלה. עד ככשיו קיבלנו את הגרסה הרגילה, הבסיסית עם מקלות אפויים. הגרסה החדשה מציגה את הממרח הטעים לצד מקלות בייגלה מלוחים. השילוב בין המתוק למלוח יוצר חיבור מושלם - לא מתוק מדי בפה, כך שלא נמאס ולא מתוק מדי בפה. הבעיה היחידה היא הפרופורציות בין הממרח לבייגלה - היינו שמחים לעוד קצד מהמקלות המלוחים (כי חבל על כל טיפה נוטלה!).

© יחסי ציבור

טיק טק קוקוס-אננס

נמשיך עם האווירה הטרופית של הקיץ, והפעם בגזרת הסוכריות. טיק טק משיקים טעם חדש - סוכריית בטעם קוקוס שהופכת לאננס. הטעם החדש מצטרף לשני הטעמים הקיימים כיום על המדפים: אפרסק שהופך ללימונדה ודובדבן שהופך לקולה. הטריק של היפוך הטעמים נחמד, אך הפעם לא מרגישים את הטעמים בבירור. הסוכיות נחמדות אבל לא מוצלחות כמו הקודמות בסדרה. 

© יחסי ציבור

 

 

תגובות