Food Feed: שתאכל את הכרישה. צילום: באדיבות יחסי ציבור

Food Feed: שתאכל את הכרישה

M&M יוצאים עם מהדורה חדשה ומתוקה במיוחד, אסם מרחיבים את מגוון המוצרים שלהם לכבוד הקיץ טסה מביאים למדפים עוגיות חדשות בצורת כריש. מה היה לנו טעים ומה לא ייכנס לעגלת הקניות שלנו בפעם הבאה?

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

M&M קרמל

אין אחד שלא טס לחו"ל וחוזר עם שקית ענקית של M&M ורצוי אחת מיוחדת. במיוחד לחובבי המתוק  מרס ישראל השיקה מהדורה מוגבלת של M&M במילוי קרמל. הדעות במערכת היו חלוקות - היו כאלו שממש נהנו ממילוי הקרמל המתוק והדביקי ואילו אחרים ממש לא אהבו וחשבו שמדובר במקרה של מתיקות יתר ושילוב מרקמים מוזר. אם אתם אוהבים קרמל - כדאי לכם לנסות, רק קחו עצה מאיתנו: נסו להקפיא או לפחות לשים את ה-M&M קצת במקרר לפני שאתם אוכלים וקחו אתכם כוס מים. מחיר: 4.00₪.

© יחסי ציבור

שארקיז

רשת חנויות טסה מציעה את "שארקיז"- עוגיות קקאו ללא גלוטן בצורת כרישים. במבט ראשוני זה הזכיר לנו את הסגנון של "זהבה ושלושת הדובים" - עוגיות שוקולד קטנות, עשיורות ונימוחות בפה. אבל, למרות שהעוגיות החדשות מריחות ונראות טוב, הן טיפה אכזבו אותנו. טעם העוגיות נחמד אך לא כזה שיגרום לנו לרכוש אותן במיוחד והמרקם שלהן מוזר ומתפורר מהר מדי. לסיכום: מדובר על עוגיות חביבות ואולי בפתרון נחמד לרגישים או לנמנעים מגלוטן, אך לא יותר מכך. מחיר: 18.50₪. 

© יחסי ציבור

החטיפים החדשים של אסם

במבה לבבות

מדי פעם אסם מוציה מהדורות מוגבלות של הבמבה הקלאסית בצורות שונות - כוכבים, עיגולים ועכשיו גם החזירה את גרסת לבבות. ברוב הפעמים הקודמות, איבד החטיף האהוב את הטעם והמרקם הייחודי לו בשל שינוי הצורה. אבל הפעם מדובר בבמבה שנכנסה לנו ללב - היחידות גדולות, במרקם הנכון ופשוט מלאות בטעם. אנחנו אהבנו. 

© באדיבות יחסי ציבור, צילום: סטודיו אסם

במבה במילוי אייס קפה

באסם לא מגוונים רק בצורות של הבמבה אלא מפנקים אותנו מדי פעם במילוי חדש ומרענן לכבוד הקיץ בחרו להשיק מהדורה של במבה במילוי אייס קפה. בטעימה ראשונה הטעמים היו מעט מוזרים, אבל אחרי ששמנו את השקית במקפיא ונתנו צ'אנס נוסף לבמבה עם המילוי החדש - התאהבנו. לא מדובר במילוי מתוק מדי ולכן נוצר שילוב מעניין ומראענן בפה.  

בייגלה עיגולים בטעם ברביקיו

לסדרת הבייגלה עיגולים מתווסף טעם ברביקיו חדש - ברביקיו. כבר כתבנו לא פעם שאנחנו מעדיפים את הבייגלה שלנו קלאסי, מקסימום עם מלח או שומשום ושכל תבלין או תוספת אחרת מיותרת בענינו. כך גם הפעם - עיגולי הבייגלה מצופים באבקה בעלת ריח חזק, שמשאירה טעם לוואי ומרוכז מדי בפה. מי שאוהב את סגנון הטעמים החזקים - יאהב את המוצר חדש. אנחנו, פחות התחברנו.  

© באדיבות יחסי ציבור, צילום: סטודיו אסם

 

 

תגובות