Food Feed: הקינוחים והשוקולדים שיעשו לכם חג מתוק . צילום: בן יוסטר

Food Feed: הקינוחים והשוקולדים שיעשו לכם חג מתוק

אין דרך יותר טובה מלפתוח את השנה החדשה עם קצת מתוק שיעשה לנו שמח בלב. קבלו את כל הקינוחים, העוגות והשוקולודים השווים לחג

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

מארזי החג של טסה

מכירים את הרגע הזה שבו אתם מתקשים להחליט איזה שוקולד לקנות להורים מתנה לחג (בתכל'ס, אנחנו יודעים שאתם קונים את השוקולדים לעצמכם. אל תשקרו!) ואתם עומדים ול המדפים בסופר או בחנות ולא יודעים מה לקחת? או! בדיוק בשביל זה המציאו את מארזי החג המפנקים ואיזה כיף שבטסה יש כאלו בשפע. קבוצת טסה מציעה מארזים מוכנים או בהרכבה אישית עם מגוון מותגי שוקולד, ממתקים ועוגיות במחירים בטווח מחירים רחב שיכול להתאים לכל אחד.   

© באדיבות יחסי ציבור 

מהדורת ראש השנה של נוטלה 

נוטלה לובשת בגדי חג ומוציאה לראשונה מהדורה חגיגית לכבוד ראש השנה. מותג ממרח אגוזי הלוז המפורסם משיק לראשונה את מהדורת ראש השנה בישראל. כל צנצנת במהדורה המיוחדת תקושט באיורים חגיגיים וברכת שנה טובה. אז, מי בא איתנו לטבול תפוח בנוטלה במקום בדבש? 

© באדיבות יחסי ציבור

מאפים ועוגות בקונדיטוריות

מי מכם שמדיף דווקא עוגה מגניבה וטעימה ולא שוקולד יוכל למצוא כמה עוגות נהדרות, מרשימות וטעימות במיוחד במאפיות ובקונדיטוריות.  קולקציית ראש השנה של "לחם ארז" כוללת קראנץ דבש ושקדים - עוגת מבצק שמרים ממולאת בקרם פטיסייר, דבש ושקדים (42₪); עוגת תפוחי עץ עם קרם שקדים (62₪) ועוגת דבוש ישראלית- עוגת שכבות של עוגת דבש וביניהן מילוי של קרם וניל, מעוטרות בקרמבל של עוגיות חמאה (68₪).

לחם ארז - מגוון של עוגות דבש ותפוחים© בן יוסטור

גם "קונדיטוריית שמו" משיקה קולקציית קינוחים מתוקה במיוחד לראש השנה. בין הקינוחים הבולטים בקולקצייה תוכלו למצוא את  ג'פונז - עוגת שכבות של ריבת חלב, שוקולד, קרמל ובצק אגוזים בדבש (100-150₪); דובשניות מסורתיות על בסיס דבש טבעי (38₪) ועוגות דבש - קלאסיות, עם אגוזים/תמרים/שזיפים (42₪). 

שכבות של ריבת חלב, שוקולד וקרמל
שכבות של ריבת חלב, שוקולד וקרמל © דניאל לילה

 

תגובות