לא רק ירקות וטופו: מסעדות טבעוניות ומפתיעות. צילום: fotolia

לא רק ירקות וטופו: מסעדות טבעוניות ומפתיעות

יום הטבעונות זה יום מצוין לגוון קצת, וללכת לאיזה מסעדה טבעונית שווה! במיוחד בשבילכם, חמש מסעדות טעימות שייגרמו לכם לעזוב את הסטייקים בצד ולעבור לטבעונות!

אין כמו תירוץ טוב ללכת לבקר במסעדה חדשה, ויום הטיבעונות זה בהחלט תירוץ מספק שיגרום לנו לגוון קצת מהתפריט וללכת לטעום מנות חדשות טבעוניות! תופתעו לגלות כמה המנות יפות וטעימות!!!

עוד בערוץ האוכל של פרוגי

בדרה Badra

אף פעם לא שמענו על מישהו שסירב לחומוס! אין על המאכל הזה שתמיד בא בטוב ומחוסל כמה שניות אחריי שהוא מגיע לשולחן. ”בדרה” חומוסייה 100% טבעונית וכשרה, נחשבת למסעדה טובה במיוחד, בתפריט תוכלו למצוא מגוון מנות מעולות שמוכנות ממוצרים איכותיים. המקום נעים ומרגיע, באווירה כפרית. עובדת בונוס מגניבה: המקום מעוצב מחומרים ממוחזרים (אפילו כסא התינוק נבנה על ידי הבעלים!) מה בתפריט? מגוון רחב של מנות חומוס בליווי פיתות חמות שנאפות במקום, פלאפל, צ'יפס ועוד! (הרצל 173, רחובות)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Badra (@hummus_badra) on

 

מרקט טבעוני 

הסניף הטבעוני של מסעדת “מרקט”- מסעדת התבשילים הביתיים עם תפריט מיוחד וטבעוני לחלוטין. במקום תוכלו למצוא מגוון סלטים וכריכים, תבשילים ומרקים טעימים והכי חשוב- קינוחים! המנות עשירות, האווירה כיפית, והמחירים נוחים, ויש גם תבשילים יומיים מתחלפים. עובדת בונוס: בכל יום לוח התבשילים מתחלף, כך שתוכלו לטעום תבשילים אחרים בכל יום- שווה! (דיזינגוף 140, תל אביב).

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by מרקט טבעוני דיזינגוף (@marketdizingof) on

גרין רול

אין כמו סושי- טעים, מצטלם טוב ומשביע. ולא משנה כמה מנות טבעוניות נאכל, על סושי טבעוני חייב לסמן וי! “גרין רול” היא מסעדת הסושי הטבעונית הראשונה בישראל! בתפריט הטבעוני לחלוטין של גרין רול תוכלו למצוא ה-כ-ל-! המנות יפות ומגרות במיוחד. עובדת בונוס: לעצלנים מבינינו- יש גם משלוחים. בתיאבון! (מונטיפיורי 30, תל אביב).

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by The Green Roll (@thegreenroll) on

טנאת

אם אתם מחפשים מסעדה מסורתית ומגוונת, ’טנאת’ – היא המסעדה בשבילכם! מסעדה טבעונית אתיופית תל-אביבית ומיוחדת במינה. בתפריט תוכלו למצוא מאכלים מיוחדים ואותנטיים שמוגשים בצורה יצירתית. בתפריט- דייסות המחזקות את הגוף ואת מערכת החיסון. משקאות מעשבים, עלי מנגולד, חומוס, אינג'ירה ועוד. כמו כן, במקום מוזיקה אתיופית ואוספי ג'ז ובלוז המשרים אווירה אינטימית ואותנטית. (צ'לנוב 27 תל אביב)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jessy Bodec (@jessybodecsommelier) on

מיץ מרק

“מיץ מרק” – מסעדה טבעונית בגבעתיים – האווירה כיפית העיצוב מודרני, והכי חשוב- האוכל טעים! במיץ מרק לא הזניחו את התחום הבריאותי - כל הפירות והירקות שבמקום נסחטים בשיטה ששומרת על הסיבים ועל הערכים התזונתיים מה שלגמריי נותן מצפון שקט לגביי התזונה והדיאטה ש"התחלנו" אתמול. מה בתפריט? מיצים מפירות וירקות שנסחטים בשיטה השומרת על ערכם התזונתי, מרקים ותבשילים נהדרים, ויש אפילו אייס קפה טבעוני!יאמייי! (כצנלסון 49, גבעתיים)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by מסעדת בריאות מיץ מרק תל אביב (@mitzmaraktelaviv) on

 

 

 
 
תגובות