Food Feed: מצאנו את ההתמכרות החדשה שלכם לחורף. צילום: יחסי ציבור

Food Feed: מצאנו את ההתמכרות החדשה שלכם לחורף

מקדונלד'ס משיקים מנה צמחונית חדשה, מסטיק מאסט מביאים לכם שני טעמים חזקים במיוחד שיפתחו לכם את כל הסינוסים וגם - מצאנו את עוגיות השוקולד החדשות אליהן נתמכר בחורף הקרוב

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

טורטיה צמחונית - מקדונלד'ס

מקדונלד'ס מרחיבה את מגוון הארוחות בטורטייה עם מנה צמחונית חדשה - טורטייה מקלוני תירס עם גוואקמולי (יש גם גרסה שכוללת תוספת חלפיניו לאוהבי החריף). המנה כוללת: חמישה מקלוני תירס פריכים בטורטייה, חסה, עגבנייה, גוואקמולי, בצל קצוץ ורוטב ברביקיו. מנה חביבה ונחמדה לכל הצמחוניים שמחשפים גיוון. מחיר ארוחה הכוללת תוספת ושתייה: 34₪,  מחיר מוצר בודד: 17₪. הגרסה החריפה תעלה לכם שקל אחד יותר מהמחירים של המנה הרגילה. שימו לב - המוצר אינו נמכר בכל הסניפים.

גיוון לצמחונים © יחסי ציבור/יהושוע TBWA

שוקו דליס - מרבה ישראל

מרבה ישראל מתרחבת ומשיקה את סדרת העוגיות - "שוקו דליס", עוגיות מצופות שוקולד בלגי ממולאות קרם. לנו העוגיות הזכירו גרסה של אוריאו וגרסה של טים-טם. אבל זה לאוו דווקא אומר משהו רע, להפך. העוגיות מתוקות, שוות, עשירות ואפשר גם לאכול אותן ממש כמו הגרסה החו"לית - ביס בכל קצה, לטבול בשוקו או בקפה ולשאוב הכל פנימה. אנחנו הצלחנו לחסל את כל החבילות גם בלי שוקו ליד. סתם כי זה פשוט טעים ומתוק. הסדרה כוללת ארבעה טעמים - עוגיות מצופות שוקולד במילוי קרם בטעם שוקולד, עוגיות מצופות שוקולד מריר במילוי קרם בטעם שוקולד, עוגיות סנדוויץ' מצופות שוקולד חלב במילוי קרם בטעם וניל ועוגיות סנדוויץ' מצופות שוקולד חלב במילוי קרם בטעם שוקולד. מחיר מומלץ לצרכן: 10-12₪.

ההתמכרות החדשה שלנו לחורף © יחסי ציבור

סדרת הקונפיטורות החדשה של 778

ריבות זה לא רק לסבתות והן יכולות להוות פתרון מתוק וטעים לכריך מעניין. מותג הקונפיטורות 778 פיתח מתכון חדש ומשופר בטעם ביתי לסדרת הקונפיטורות, הכוללת חמישה מוצרים. ארבעה קונפיטורות בטעמי – תות, משמש, שזיף ודובדבנים וקונפיטורת תות לייט המכילה 70% פרי. במתכון המשופר הועלה אחוז הפרי ל-50%. זה טעים, זה מתוק, כיף למרוח את זה על הלחם. המלצה שלנו: לכו על קונפיטורת תות ושלבו אותה עם חמאת בוטנים. יאמי! 

© יחסי ציבור

MUST POWERMINT

מסטיק מאסט משיקים את MUST POWERMINT, מסטיק ללא סוכר בטעמי מנטה חזקה - מנטה אקליפטוס ומנטה פטל. אנחנו טעמנו והגענו למסקנה שלא צחקו שם כשאמרו שמדובר במנטה חזקה. המסטיקים כל כך חזקים שהם פתחו לנו את כל הצ'אקרות תוך שנייה. המסטיקים חריפים מאוד ובעלי טעם חזק בצורה קיצונית, כך שהם מיועדים בעיקר לחובבי הזאנר ולא לכל אחד.

מסטיק שפותח את הצ'אקרות
מסטיק שפותח את הצ'אקרות © סטודיו שטראוס

 

תגובות