טעים בנמל: מגנום בתוך לחמניה וקרפ. צילום פרטי

טעים בנמל: מגנום בתוך לחמניה וקרפ

למשך חודש אחד במהלך הקיץ, מקימים בנמל תל אביב את המגנום בר, אנחנו הלכנו לטעום ויצאנו שבעים, מרוצים ובעיקר - ממליצים

אתם יודעים למה אנחנו אוהבים את חודש אוגוסט? בגלל שזו התקופה בשנה שיש מגנון בר בנמל תל אביב. עם כל החום, הלחות והמדוזות - יש פנינה מתוקה ונעימה בתל אביב, המגנום בר, שהשנה מציינים עשור להקמתו. 

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

המגנום בר מציע תפריט כיפי המשלב טעמים מיוחדים ומשחק בין עולמות של תוספות מיוחדות. בין אם אתם אוהבים שוקולד לבן, עוגיות, שוקולד מריר, פיסטוק או אפילו שיערות קדאיף - כל אחד יכול למצוא את המגנום שהכי מתאים לו. אבל גולת הכותרת השנה אלו שני המגנומים שמשלבים גלידה ופחמימה - מגנום הסנדביץ' - שלגון דאבל קרמל בציפוי שוקולד חלב, מונח בתוך לחמניית חלב מתקתקה בתוכה סירופ קרמל מעל סירופ שוקולד ושומשום; ומגנום קרפ נוצ'ולה- שלגון דאבל שוקולד בתוך קרפ טעים עם רוטב שוקולד ואגוזים. 

מגנום-קרפ
מגנום-קרפ © צילום באדיבות יחסי ציבור

מנהל המגנום בר, היזם הקולינרי מתן גל, סיפר לנו שאת הטעמים והשילובים הם בוחנים בקפידה כדי להגיע למגוון של טעמים שכולם אוהבים - בין אם מדובר במבוגרים ובין אם מדובר בילדים וצעירים. אף נעזר בבנותיו כדי להגיע לטעמים שילדים אוהבים. 

הכי מתוק
הכי מתוק © פרטי

בנוסף, לכבוד חגיגות העשור, התפריט כולל גם מגנום עוגת יומולדת - שלגון שוקולד בציפוי שוקולד חלב, עם שברי עוגת שוקולד וסוכריות. לרגל שנת העשור למגנום בר, מתנת יום הולדת מיוחדת: אתר גלידת שטראוס יעלה בפעילות במסגרתה ניתן יהיה לזכות בפרס, סופשבוע בבירת הגלידה העולמית, רומא. הפעילות תחל עם פתיחת המגנום בר.

© צילום באדיבות יחסי ציבור

מגנום בר - רחבת הדק הצפוני של נמל תל אביב, פתוח לקהל הרחב עד ה- 29.8

שעות פתיחה:

 א'-ה' 17:00 ועד 23:00

מוצ"ש 21:30 ועד חצות  

עלות: 12-14 שקלים


תגובות