Food Feed: מה חשבנו על האפרופו בציפוי שוקולד לבן?. צילום: סטודיו אסם

Food Feed: מה חשבנו על האפרופו בציפוי שוקולד לבן?

אסם משיקה שתי מהדורות מיוחדות של אפרופו מצופה - אחד עם שוקולד מריר והשני עם שוקולד לבן, פריגת מצרפת שני טעמים חדשים ומרעננים לסדרת צלול ואילו זוגלובק משיקה שני טעמים חדשים של קבנוס שאיכזבו אותנו

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

הצלולים החדשים של פריגת

פריגת מצרפים שני טעמים חדשים לסדרת המשקאות "צלול" - מנגו (בבקבוק של ליטר וחצי) ולימונענע (מהדוורה מוגבלת של חצי ליטר). מה שכיף בסדרה הזאת שלא מדובר במשקאות כבדים כמו מיץ פירות אבל גם לא דלילים כמו מים  או מים בטעמים. משקאות הסדרה נמצאים בדיוק באמצע. שני הטעמים החדשים מרעננים וכיפים מאוד. רק חבל שהלימונענע מוגדר כמהדורה מוגבלת. אבל ברור לכולנו שהמצב עוד יכול להשתנות אם נבקש יפה. ציון: 9/10.

© צילום: OPEN

אפרופו - אסם

אסם משיקה במיוחד לחורף שתי מהדורות מיוחדות של אפרופו מצופה: אפרופו שוקולד מריר ואפרופו שוקולד לבן. אנחנו אוהבים שילובים של מתוק עם מלוח ושל קראנצ'י עם שוקולד. ואכן, האפרופו שמצופה בשוקולד מריר שימח את ליבנו ואת בטננו. הוא הזכיר מעט את האפרופו שמצופה בשוקולד חלב רגיל אבל זו בכלל לא נקודה לרעה. לעומת זאת, ואננו לא מאמינים שאנחנו בכלל כותבים את זה, האפרופו עם השוקלד הלבן היה מתוק מדי, וזה עוד אחרי שחצי מהשוקולד נמס ונשאר בשקית. השוקולד הלבן פשוט לא עושה חסד לחטיף המלוח והמליחות של האפרופו הולכת לאיבוד. ציון: 8/10.

© סטודיו אסם

קבנוס - זוגלובק

זוגלובק משיקה שני טעמים חדשים בקבנוס סטיקס, כחלק מסדרת הפרמיום "ריינהולד'ס" - קבנוס סטיקס בטעם מקסיקני וקבנוס סטיקס בטעם סיציליאני. אנחנו טעמנו את שני המוצרים החדשים וחייבים לציין שלא עפנו. הקבנוס הסיציליאני הזכיר לנו בטעם סלמי רגיל שניתן למצוא בכל מקום. מי שאוהב את הנקניק הזה, קרוב לוודאי שיהנה גם מהקבנוס אבל אין פה שום חידוש. לעומת זאת, הקבנוס בטעם מקסיקני אכזב מאוד - כמעט ולא מורגש הטעם הייחודי של התבלינים, אלא רק החריף, שהיה מאוד חריף. ציון:  5/10.

© צילום: סטודיו זוגלובק



 

 

תגובות