Food Feed: המשקה שעושה לנו כיף וחמים כשבחוץ גשום . צילום: adobestock

Food Feed: המשקה שעושה לנו כיף וחמים כשבחוץ גשום

ויסוצקי משיקה טעם חדש של תה עם נשנושי פירות, ויטמינצ'יק מפחיתים כמויות סוכר בתרכיזי המיץ האהובים ובארכה מצרפת טעם חדש ומפתיע לסדרת הטחינה המעודת

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

טחינה אריסה - "בארכה"

חברת בארכה מצרפת טעם חדש לסדרת המוצרים של טחינה מעודנת בבקבוק לחיץ - טחינה מתובלת, גולמית ומעודנת משומשום מלא בטעם אריסה. כמו כל שאר מוצרי הסדרה, גם הטעם החדש מגיע בבקבוק לחיץ, מה שבכלל הופך את "חוויית הטחינה" לכיפית כי לא צריך להסתבך ולערבב את הטחינה עם השמן ולמזוג לקערה והכל מתלכלך וזה לא כיף. הטעם החדש מעניין ומיוחד, לא כל כך חריף או אפילו פיקנטי כמו שציפינו מטחינה בטעם אריסה. אבל אם מתגברים על אכזבת החריפות, כן יש טוויסט מעניין ומיוחד בטעם. ציון: 8/10.

© באדיבות יחסי ציבור

נשנושי פירות - ויסוצקי

גם ויסוצקי החליטה להרחיב סדרה קיימת ולהוסיף טעם נוסף. לתה נשנושי פירות. הפעם המוצר החדש שמצטרף הוא סיידר בטעם תפטי וקינמון עם נשנוש הכולל פירות יבשים. אין ספק שלחובבי התה הסדרה הזאת פשוט מושלמת בימים הקרים של החורף, כי זה גם תה טעים וגם נשנושי פירות מתוקים שמוסיפים רק כיף מתוק לספל שלנו. ציון: 9/10.  

© יחסי ציבור

ויטמינצ'יק מופחת סוכר

וממשקה מתוק אחד נעבור למשקה מתוק אחר - ויטמינצ'יק. תרכיז מיץ מתוק רק שבאסם החליטו להפחית את רמת הסוכר ב-50% בטעמים המובילים של החברה - ענבים, פטל ותפוח. עכשיו, אנחנו תמיד בעד הפיכת מוצרים קיימים ליותר בריאים - מופחתי שומן, סוכר ונתרן. אבל, כשזה פוגע בטעם יותר מדי אולי החברות צריכות לשקול שינוי אחר - אולי להפחית פחות את הסוכר או למצוא תחליפים או לשווק את המוצרים המופחתים לצד אלו המקוריים (כמו במקרה הזה). פה מדובר בהפחתת סוכר משמעותית, אנחנו הרגשנו את זה ויותר מכך - הרגשנו את הפגיעה בטעם. אהבנו את הרעיון, לא אהבנו את הביצוע. ציון: 6/10. 

© יחסי ציבור

 

 

תגובות