Food Feed: השוקולד החייכני והחטיף שלא תפסיקו לנשנש. adobestock

Food Feed: השוקולד החייכני והחטיף שלא תפסיקו לנשנש

מה חדש על המדף? משקאות תוססים ומרעננים לקיץ, שוקולד שיעשה לכם חיוך וחטיף שתוכלו לנשנש בלי רגשות אשם

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

חטיפי פריכיות

אסם-נסטלה מרחיבה את סדרת חטיפי הפריכיות הנימוחות מבית המותג עם שני מוצרים חדשים:  חטיפי פריכיות בתוספת קטניות ומלח ים וחטיפי פריכיות בתוספת קטניות ופלפל שחור/מלח ים. לאחר שניסינו בהחלט מדובר במוצר טעים להפליא שעושה חשק לזלול ואף בריא יותר לעומת החטיפים הרגילים, וכזה שהיינו בוחרים לקנות כך סתם גם לא מסיבות בריאותיות יותר - כי זה פשוט טעים. כן העדפנו את הטעם עם הפלפל השחור שכן הוא היה מאוזן יותר לעומת טעם מלח הים שהיה מלוח מדי. ציון: 8/10

© סטודיו אסם

SCHWEPPES מיקס פירות

סדרת מיקס הפירות של Schweppes יצאה לדרך עם בפחיות מעוצבות, צרות וארוכות, 330 מ"ל, בסדרת טעמים חדשים: תות-קיווי, אננס-תות, קוקוס-אננס, אסאי-דובדבן ואבטיח-ליים. המוצרים אינם מסומנים בסימון האדום של כמות סוכר גבוה. בנוסף, סדרת הסודה מתחדשת ומתרחבת עם אריזה חדשה בבקבוק של ליטר. לאחר שניסינו: הטעמים בהחלט מרעננים, חדשים ומפתיעים ומתאימים לקיץ. ציון: 9/10.

 

© צילום: סטודיו יפאורה

שוקולד חייכני

שתי חברות הממרחים האהובות החליטו לשחרר כל אחת אריזה חדשה. "השחר העולה" במהדורת סמיילי מיוחדת במטרה להעלות את המורל עם שלל דמויות סמיילי שונות ואהובות.

© אסף אמברם

 נוטלה גול

גם ב"נוטלה" הוציאו מהדורה חדשה עם הטעם האהוב. הפעם הוא הוקדש עבור הכדורגל ונקרא בהתאמה "נוטלה גול". עושה חשק לרוץ למגרש?

© פררו

 

תגיות
תגובות