Food Feed: מגנום בראוניז וכריות בטעם מרשמלו. adobestock (אילוסטרציה)

Food Feed: מגנום בראוניז וכריות בטעם מרשמלו

מהמשקה שחוזר למדפים והפעם בגזרת ZERO ועד צ'יפס חדש, כריות בטעם מרשמלו ומגנום שהצליח להזכיר לנו אוריאו • זה מה שחשבנו על המוצרים החדשים

 עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

לימון-אננס ZERO

לאחר ההצלחה בקיץ שעבר, ספרייט מחזיר למדפים את הטעם האהוב "לימון-אננס" והפעם גם בגרסת ה-ZERO. לאחר שניסינו: אין יותר מדי הבדלים בטעם מהספרייט המקורי, אבל הוא בהחלט קייצי, קצת שובב וטעים. ציון: 7/10

© סטודיו OPEN

פתית צ'יפס

לאחר שהשיק פריכיות באריזה אישית במגוון טעמים, ופריכיות מצופות שוקולד חלב – המותג משיק את סדרת "פתית צ'יפס". חטיפים עשויים מקמח ירקות וקטניות. הסדרה החדשה כוללת 3 מוצרים קריספיים בטעמים מעולים: בטטה, אפונה ירוקה וצהובה בתוספת צ'ילי ותפו"א עם עגבניות ועשבי תיבול. הסדרה החדשה אינה נושאת מדבקות אדומות ומכילה פחות מ-100 קלוריות לשקית. בנוסף מוצרי הסדרה הינם ללא גלוטן, ללא טיגון וטבעוניים לחלוטין (מחיר לפני הנחות: 3.9 ליחידה). לאחר שניסינו: ללא ספק טעם הבטטה הוא המוצלח מבין כולם - מרגישים בבירור את הטעם של הירק האהוב,התפ"וא עם צ'ילי העגבניות הוא לגמרי חביב ועשיר בטעם ואילו דווקא האפונה קצת הייתה שנויה במחלוקת משום שלרובנו הרגיש הטעם כמעין אבקת מרק בטעם אפונה. בסך הכל חטיף קצת יותר בריא, נשנוש כייפי ובהחלט הכרחי על המדף. ציון: 8/10

© יחסי ציבור

מגנום בראוניז

בשורה כייפית לקיץ: חטיף הגלידה החדש של מגנום בטעם בראוניז: גלידת וניל עם פירורי עוגיות, קרם עשיר בטעם בראוני וציפוי שוקולד חלב המכיל עוד פירורי עוגיות. לאחר שניסינו: כל ביס היה עשיר בטעם, נימוח ומענג. טעם שבהחלט מוסיף. לא מדובר בגלידה סטנדרטית על מקל אלא ממש כמו ממתק שאוכלים את כולו. קצת הזכיר לנו בתחושה ובפאן את גלידת האוריאו המושלמת. ציון: 9/10

© באדיבות יחסי ציבור

כריות בטעם מרשמלו

מותג הדגנים - "כריות" ממשיך להפתיע ומשיק מהדורה חדשה: - דגנים במילוי קרם בטעם מרשמלו. לאחר שניסינו: אנו מודים שהטעם מראש נשמע או כהצלחה או כנפילה ולמעשה זה באמת הצליח להם. טעם מתקתק ונעים בפה, אולי לא בדיוק מזכיר את המרשלמו הקלאסי אבל זה לא שמנה כי את מבחן הטעם הוא צלח. טעים גם כנשנוש ספונטני בלי חלב. ציון: 9/10.

© באדיבות יחסי ציבור

מגיעים לכולם!

חברת "קשת מיצים" מבית 'פריניב' תחל לשווק מיצי פרימיום טבעיים ל- 3,500 נקודות מכירה בישראל חברת הבוטיק שנרכשה לפני שבועות בודדים ע"י פריניב תחל בהפצת מוצריה בכל רחבי הארץ, בדגש על מיץ תפוחים טבעי מרמת הגולן סחוט 100% בבקבוקי זכוכית. חברת מיצי הבוטיק קשת מיצים מתרחבת ותחל לשווק את מוצריה בפריסה ארצית רחבה. עד היום, החברה הפיצה למספר מוגבל של נקודות מכירה ושיווק, ביניהן בעיקר חנויות למוצרים טבעיים. לאחר השלמת רכישת החברה ע"י פריניב תגיע קשת מיצים לכ - 3,500 נקודות מכירה חדשות באמצעות מערך ההפצה של תנובה. לאחר שניסינו: הרוב המוחלט של המיצים שטעמנו בהחלט מרעננים ומדובר בשילובים כייפים. הם אומנם ללא תוספת סוכר אך בהחלט מתוקים במיוחד. יש כמה שילובים שעוד לא חביבים על קהל רחב (כמו למשל תפוח וסלק), אבל זה כבר עניין של טעם אישי. ציון: 7/10.

© סטודיו דיגי טאץ, פזית קוטר
תגיות
תגובות