FOOD FEED: קחו פסק זמן כדי לטעום את הגלידה הזאת. adobestock (אילוסטרציה)

FOOD FEED: קחו פסק זמן כדי לטעום את הגלידה הזאת

שופרסל משיקה סדרת אורז בטעמים שונים לגיוון הארוחות, שקדיה עם סדרה חדשה של אגוזים מצופים בטעמים שלא דמיינתם ופסק זמן מרחיבה את המשפחה עם סדרת פיינטים שכוללת שלושה טעמים ודיסק שוקולד אלוהי. כל מה שטעים לפתוח איתו את השבוע!

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

אגוזים מצופים של שקדיה

חברת שקדיה משיקה סדרת אגוזים מצופים הכוללת שמונה טעמים מפתיעים וחדשים הכוללים אגוזי פקאן, אגוזי קשיו ואגוזי לוז מצופים בטעמים לא שגרתיים כמו עוגיות, ציפוי קרמל, ציפוי שוקולד ושברי בייגלה, ציפוי קוקוס קלוי, ציפוי חלבה ועוד טעמים מגוונים. מדובר בנשנוש טעים ותוק למי שמחפש משהו טעים "בקטנה". ציון: 9/10.

© סטודיו שקדיה

סדרת הפיינטים של פסק זמן

משפחת גלידות פסק זמן מתרחבת עם סדרת הפיינטים פסק זמן, שכוללת שלושה טעמים שונים: נוגט קלאסי, ריבת חלב וקוקוס. כל גלידה כמובן מגיעה עם תוספות נחמדות של קוקוס קלוי או פקאנים ולוז מסוכרים. אבל כמובן מה שכבש אותנו היה הטופ של הפיינט. מעל הגלידה יש דיסק שוקולד מעולה וצריך לשבור אותו עם כף כדי להגיע לגלידה שמתחתיו. אחחחח הדברים הקטנים שעושים לנו טוב על הלב. אין פה מה לטעות, זה פשוט טעים ואלמנט השבירה לגמרי עושה את זה משודרג יותר. ציון: 9/10.

© באדיבות יחסי ציבור

 

סדרת האורז בטעמים של שופרסל

רוצים לרענן את ארוחת הצהריים שלכם עם אורז מיוחד ולא עוד סתם אורז לבן? בדיוק בשביל זה השיקו בשופרסל סדרת אורז מתובל בטעמים שונים - כדי לגוון לנו את הארוחות עם טעמים מיוחדים. בסדרה תוכלו למצוא חמישה טעמים חדשים - אורז בסמטי בסגנון מרוקאי, אורז בסמטי בסגנון בוכרי, אורז בסמטי בסגנון פרסי (שלושת אלו מלווים בבצל יבש, צימוקים למיניהם, שקדים פרוסים ותבלינים שונים), אורז בסמטי בסגנון ים תיכוני עם בצל מיובש, פלפל אדום, עגבניות מיובשות, גזר וסלרי; ואורז בסמטי בסגנון מג'דרה עם עדשים ירוקות. ציון: 9/10. 

© סטודיו שופרסל

 



תגובות