FOOD FEED: כך תשדרגו את הטוסט בקלות. adobestock

FOOD FEED: כך תשדרגו את הטוסט בקלות

תנובה משיקה קוטג' אישי 12%, ויסוצקי מעשירה את סדרת התה הירוק שלה עם ויטמינים, שופרסל משיקה טחינה אורגנית טעימה במיוחד ואסם משיקים קטשופ חדש שישדרג לכם בקלות כל טוסט ביתי!

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

תנובה משיקה קוטג' 12% בגביע אישי 

תנובה משיקה מהדורה מוגבלת של קוטג' בקטנה – קוטג' אישי באריזה של 100 גרם, טעים ומפנק, לצריכה גם מחוץ לבית. הקוטג' עשיר ומפנק במרקם, ומכיל 10 גרם חלבון למנה. מה שכיף במוצר הזה, מלבד העובדה שמדובר באריזה אישית שאפשר לקחת לכל מקום, זה השומן. זה לא נחשב הרבה כמו גבינה צהובה או גבינת שמנת, אבל לקוטג' אלו לא מספרי אחוזי שומן שאנחנו רגילים לראות על המדף בסופר. וחבל, כי זה מקפיץ את הקוטג'. המרקם הרבה יותר כיפי, יותר סמיך ומרגישים שאוכלים קוטג' במרקם של קוטג' ולא קוטג' במרקם של גבינה (מה שלפעמים קורה, במיוחד אם לקח זמן מהרגע שהוא יצא מהמדף בסופר ועד שהוא הגיע למקרר בבית). ציון: 9/10

© באדיבות יחסי ציבור

 הטחינה האורגנית של שופרסל

שופרסל משיקה טחינה אורגנית בבקבוק לחיץ תחת המותג שופרסל GREEN בשני טעמים - טבעי ובתוספת שום. הטחינה האורגנית מיוצרת על ידי חברת "טחינה הנסיך" מהגליל התחתון ומהווה מקור טוב לברזל ולסיבים ללא תוספת מלח, ללא שומן טראנס, ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים. הטעם עשיר, אומנם קצת שונה, אך לחובבי הטחינה מדובר בחידוש מרענן וככך גם תוספת השום. הבקבוק הלחיץ בהחלט תורם לחוויית האכילה - כך אפשר לצרוך את הטחינה גם בצורה הגולמית, בלי להתלכלך יותר מדי. ציון: 9/10. 

© יח"צ שופרסל

 הויטמנים מגיעים לויסוצקי

בחורף הקרוב ויסוצקי משיקה תת-סדרה תחת סדרת ויסוצקי ירוק – בתוספת ויטמין C וויטמין D. בסדרה שלושה טעמים קיימים ואהובים: תה ירוק לימונית לואיזה עם ויטמינים C+D, תה ירוק נענע עם ויטמינים C+D, תה ירוק לימונית ג'ינג'ר עם ויטמינים C+D. לנוגד החמצון המסורתי EGCG, הקיים בתה ירוק בכמות גדולה, התווסף כעת ויטמין C – נוגד חמצון מוכר. השילוב של שני נוגדי חמצון – ויטמין C ו-EGCG – יוצר אפקט מעצים. גם ויטמין D, המכונה ויטמיןם השמש, חשוב מאודומשרד הבריאות מעודד לצרוך אותו בכמות מספקת. הטעמים עצמם לא השתנו, עדיין מדובר בתיוני תה ירוק מפנק ועשיר, התוספת המבורכת לא משפיעה על הטעם והחוויה. ציון: 9/10

 

© דרור עינב

 

 קטשופ טוסט של אסם

קטשופ טוסט הוא קטשופ רגיל אבל עם בתיבול מעודן, המעשיר ומשדרג את טעם הטוסט והופך את משימת ההכנה הביתית לפשוטה, טעימה ומהירה יותר, כי לא תמיד לכולנו יש זמן להכין רוטב מושקע או לפזר תבלינים בטוסט הביתי. המוצר עצמו טעים ובאמת משדרג כל טוסט, אבל זה לא משהו שלא ראינו או חווינו לפני כן בכל מיני וריאציות שונות וכמובן שהוא לא יכול לעמוד לבדו במקרר כי יש דברים שהוא פשוט לא מתאים להם כמו צ'יפס או שניצל. ציון: 8/10. 

 

© סטודיו אסם

 

 

תגובות