Sweet feed: קופסת ההפתעות שהקסימה אותנו. באדיבות sweetweet

Sweet feed: קופסת ההפתעות שהקסימה אותנו

בא לכם לפנק מישהו אהוב או סתם להתפנק בעצמכם? או אולי בא לכם לטעום חטיפים וממתקים מכל רחבי העולם? הקופסא החדשה והקסומה של sweetweet היא בדיוק עבורכם, וזה מה שחשבנו עליה

בשיתוף עם sweetweet

רוצים להפתיע מישהו אהוב או אולי לפנק את עצמכם עם מארז שווה במיוחד? כדאי שתכירו את הסוויטבוקס החדש של sweetweet. המארז החדש והמתוק כל כך קסום ומיוחד שאף העניקו לו את השם "Sweetbox MAGIC". אנחנו טעמנו את הכללללללל ותרשו לנו לומר לכם דבר אחד - הוא כל כך קסום, שאפילו הודיני בהלם! לא יכולים להאפק עד סוף הכתבה ורוצים כבר מעכשיו לרכוש את הסוויטבוקס? לחצו כאן!

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

הסוויטבוקס החדש והמפנק כולל בתוכו לא פחות מ-30 מוצרים מגוונים במיוחד (גומי, שוקולדים, חטיפים מלוחים ואפילו חריפים), שביחד מביאים לכם את הטעמים הכי מיוחדים שיתנו לכם חוויה מפתיעה ומרגשת. וזה לא סתם כך, את רוב המוצרים שנמצאים שם תתקשו מאוד להשיג בארץ, אם בכלל.

© באדיבות sweetweet

מעבר למוצרים האכילים ה-Sweetbox MAGIC מכיל כמה הפתעות כייפיות במיוחד באווירת המתוק והקסם - הטבות ייחודיות, קלפי סוויטוויט בעיצוב הכי מתוק שאי פעם תראו, מגנטים בעיצובי ממתקים כדי לתלות דברים מתוקים על המקרר שלכם, כרטיס גירוד עם פרסים והפתעות שוות, קש אכיל ומתוק, ואפילו כרטיס קוד סודי של דומינו'ס פיצה – לפינוק של 40% הנחה לרגעים רעבים במיוחד.

כאמור, ה-"Sweetbox MAGIC", כולל דברים מיוחדים מרחבי העולם ובניהם משקה קפה קר מתוק וטעים של מותג הקפה הכי מזוהה עם נופש וחו"ל - סטארבאקס (שסוגר לכם אחלה פינה לסטורי כאילו אתם בניו יורק). עוד טעימות מרחבי העולם שתוכלו למצוא בסוויטבוקס הקסומה הזאת: טאקיס - חטיף טורטיה חריף וחמוץ בטעמי צ'ילי וליים היישר ממקסיקו; מיני וופלים תאילנדיים במילוי קרם טארו מבטטה סגולה, ואל תרימו גבה! מבטיחים שמדובר באחד המילויים היותר מתוקים, עשירים ומפנקים שטעמנו; צ'יזי רינגס – חטיף תירס פיליפיני בטעם גבינת צ'דר; והיישר מקוריאה אתגר הראמן החריף בטעם חדש – עוף, לאמיצים בלבד! 

© באדיבות sweetweet

בנוסף, בכל קופסא יש שתי הפתעות מתחלפות: טבלת שוקולד בהפתעה בטעם מתחלף: m&m, קדבורי או מלטיזרס; וממרח מתוק בהפתעה ׁשאפשר לאכול בתוך לחם או פיתה או סתם ככה בכפית, בטעם מתחלף של באונטי, טוויקס, מילקיווי, m&m, מארס או מלטיזרס.

© באדיבות sweetweet

ואם זה לא הספיק לכם כדי להתאהב בקופסה החדשה מבית סוויטוויט, כדאי שתדעו שהקופסא כוללתגם ריסיס (Reese's) ביג קאפ. עזבו שריסיס זה החיים (כי אין על השילוב של חמאת בוטנים ושוקולד), פה אתם מקבלים אותו בגרסה ענקית, ואין יותר טוב מזה! בנוסף תוכלו למצוא בקופסא טבלת שוקולד הארשיז קינג סייז שתמיד כיף לאכול, ממתקי גומי טוויזלרס בטעם תות שפשוט אי אפשר להפסיק ללעוס, פרינגלס WAVY - שזה ממש לא כמו הפרינגלס הרגיל, אלא בגרסה מיוחדת וגלית, מה שהופך את החטיף האהוב לקראנצ'י אפילו יותר מבדרך כלל וקיטקט במילוי קרם עוגיות שהוא פשוט אלוהי.

© באדיבות sweetweet

 

רוצים גם לרכוש את ה-Sweetbox MAGIC? לחצו כאן! (משלוחים עד הבית לכל הארץ)

תגיות
תגובות