BUTI & CO: מה חשבנו על פופ אפ הנקניקיות של המסעדה?. אפיק גבאי

BUTI & CO: מה חשבנו על פופ אפ הנקניקיות של המסעדה?

לכבוד חגיגות שנתיים למקום, משיקים BUTI & CO פופ אפ נקניקיות בלחמניית פרצל. התפריט מורכב מחמישה טעמים וכולל אפילו מנה טבעונית. מה חשבנו על הפופ אפ? הכל בסקירה הבאה

בית הקפה, BUTI & CO, משיק פופ אפ חדש ומגניב במיוחד - תפריט נקניקיות בפרצל. בית הקפה מכיכר דיזינגוף ידוע בשילובי טעמים מרחבי העולם - החל מהפרצלים מהמטבח האירופאי, ועד לממרחים מהמזרח התיכון וארצות הבלקן. אנחנו טעמנו את תפריט הפופ אפ החדש שהושק לכבוד החורף וחגיגות השנתיים למקום.

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

מסגרת הפופ אפ תוכלו למצוא חמישה סוגי נקניקיות (שימו לב, לא מדובר בתפריט כשר). הנקניקיות עצמן מאוד עסיסיות, גדולות ובהחלט משביעות וכל אחת מהן מגיעה בלחמניית פרצל מיוחדת, טעימה ומתוקה עם שלל רטבים. לשומרי הכשרות נמליץ לקחת את נקניקיית העגל או את הנקניקיה הספרדית שעשויה מבשר בקר והיא מעט פיקנטית (שתי אלו היו האהובות עלינו מכל התפריט).

 

© אפיק גבאי

 

לצד אלו תוכלו למצוא גם נקניקיית עגל עם גבינת אמנטל שוויצרית, שהייתה גם טעימה ומנחמת ואפילו מבין המוצלחות שטעמנו, אך היא כמובן מתאימה למי שאינו שומר כשרות. לצד אלו תוכלו למצוא גם נקניקייה מבשר לבן, כתף חזיר, שמתובלת באגוז מוסקא וזרעי סלרי. כמובן, שבהתאם למגמה ההולכת וגודלת של אוכל טבעוני והנגשת תפריטי המסעדות גם לאלו שאינם אוכלים בשר או מוצרים אחרים מהצומח, מציעים במסגרת הפופ אפ, גם נקניקיה טבעונית מבוססת על חלבון סויה ותירס.

כל הנקנקיות (שהגיעו אלינו במשלוח) היו חמות, הלחמניה הייתה קריספית ומתוקה והרטבים נמרחו בשפע. לצד כל נקניקיה קיבלנו גם סלט כרוב סגול, סלט פיקנטי ותפוחי אדמה אפויים מתובלים היטב בגודל של ביס, שכיף להוסיף היישר אל הלחמניה.  

© אפיק גבאי

כל נקניקייה בפרצל עולה 39 שקלים ועד שתהייה אפשרות לשבת במסעדות ובתי קפה, תוכלו להזמין טייק אווי במקום עצמו או להזמין משלוח דרך wolt בכל שעות הפעילות. 


BUTI & CO - דיזנגוף 92,  תל אביב, טלפון:  03-7775188

 
תגובות