FOOD FEED: מצאנו את הגילטי פלז'ר המושלם. adobestock

FOOD FEED: מצאנו את הגילטי פלז'ר המושלם

הפיינטים של מגנום עושים סוף סוף עלייה לארץ וזה פשוט מושלם, רשת MOSES מחזירה את ארוחת "לייט נייט" להזמנות באונליין ותנובה משיקה מהדורה מיוחדת של משקה שיבולת שועל דל שומן - כל המוצרים שעשו לנו טעים השבוע

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

הפיינטים של מגנום 

סדרת מגנום פיינטס עושה עלייה ומגיעה לישראל. מותג גלידות השמנת מקבל עכשיו חיזוק עם השקה של ארבעה טעמים בפורמט ייחודי של פיינט - וניל קלאסי, וניל שקדים, וניל שוקולד לבן ושוקולד לבן עוגיות. כיאה למותג, גם הפיינטים עשירים במיוחד - הגלידה היא גלעדת שמנת, תוספות נהדרות בשפע וכל הטוב הזה מצופה בשוקולד - הן במעטפת הפנימית של הפיינט, בתחתית וכמובן שלמעלה יש דיסקית עבה של שוקולד איכותי. פשוט מועכים את הפיינט עצמו, וכל השוקולד שעוטף את הגלידה נשבר לתוכה וזה מדהים, מפנק וממכר - אין ספק שזה הגילטי פלז'ר המושלם שלנו לחורף. ציון: 9/10. 

© באדיבות יחסי ציבור שטראוס

משקה שיבולת שועל לייט

תנובה מרחיבה את סדרת המשקאות מבוססי שיבולת שועל ומשיקה, תחת המותג Alternative, משקה שיבולת שועל לייט במהדורה מוגבלת. המשקה מופחת שומן וטעמו עדין וניטראלי יותר לעומת שיבולת שועל רגיל. המשקה החדש מיועד למי שמבקש לצרוך את הקפה שלו עם תחליפי חלב ובמיוחד לאלו המעדיפים את משקה שיבולת השועל. המוצר החדש מספק פתרון עם פחות קלוריות לצד ערכים תזונתיים נוספים, כמו ויטמינים וסידן. למעט הצבע של החלב (או יותר נכון - צבע הקפה שהתקבל), לא הרגשנו הבדל בין המשקה הדל למשקה הרגיל- לא בטעם ולא במרקם. ציון: 9/10.

 

© באדיבות יחסי ציבור תנובה

 

ה-Late Night של MOSES חוזר

רשת MOSES מחזירה את ארוחת "לייט נייט" בהזמנת משלוח באונליין בלבד ובין השעות 21:00-23:00. הארוחה היא ארוחה זוגית הכוללת שתי מנות המבורגר, צ'יפס ושתייה ושתי תוספות לכל מנה ב-140 שקלים. זה בחלט פתרון טוב למי שרעב מאוד בלילה ורוצה להתפנק על המבורגר אבל לא לקרוע את הכיס. 

© גיל אבירם

 

תגובות