חריף, לוהט, שורף: ניסינו את התפריט החדש של ג'ירף. יונתן בן חיים

חריף, לוהט, שורף: ניסינו את התפריט החדש של ג'ירף

ג'ירף החליטו להכניס קצת פלפל לשנה החדשה ולכבוד כך הם משיקים את המנות האהובות והמוכרות רק בגרסה חריפה, כמה חריפה? לוהטת! אנחנו ניסינו, טעמנו ושרדנו כדי לספר

ג'ירף החליטו לחגוג את תחילת 2021 עם חודש חריף. מה זה חריף, אקסטרה חריף. ברשת האסייתית האהובה, בחרו מגוון מהמנות האהובות שנמצאות בתפריט, חלקן כבר חריפות, חלקן לא, והוסיפו להן רמות חריפות שטרם נראו או הורגשו. בעיקרון התפריט המיוחד הזה מגיע חריף אש או חריף גיהנום (ואת זה לא המצאנו לבד, זה כתוב בקומוניקט שהגיע עם המנות!).

עוד בערוץ האוכל של פרוגי: 

בתוך מגוון המנות המשתתפות בתפריט החריף, תוכלו למצוא את המנה החריפה, הפיליפינית החריפה, סינטה סצ'ואן, פאד תאי, סינטה נודלס, קארי כתום ועוד. לרגל המאורע יושקו גם מנות חדשות וחריפות כמו כנפיים פריכות ברוטב פלפלים צהובים חלב קוקוס וקארי, וסושי סלמון מאודה. כמובן שגם המנות החדשות לוהטות במיוחד. 

© יונתן בן חיים

אנחנו טעמנו חלק מהמנות החריפות: הבייבי דאמפלינג (22 ש"ח) היו טעימים וחריפים מאוד כמובן והגיעו כשהם שוחים ברוטב-שמן חריף במיוחד. אנחנו מודים שלא הצלחנו לאכול יותר מאחד, כי זה פשוט היה חריף מאוד. המשכנו אחר כך לסושי סלמון מאודה (39 ש"ח), שהוסיפו לו צ'ילי בין כל הירקות המגולגלים. מנה טעימה ומיוחדת מאוד ופה החריף הוסיף מגוון ורענון לסושי המוכר והטוב. אנחנו כמובן נהנינו לטבול את הרול ברוטב טריאקי לשם האיזון.

המשכנו לשתי מנות עיקריות- סינטה נודלס ((63 ש"ח) והמנה האפגנית (64 ש"ח). שתי המנות היו טעימות כרגיל רק מתובלות אקסטרה ברוטב חריף, לטעמנו המנה האפגנית הייתה הרבה יותר חריפה ולוהטת.  - סינטה נודלס ולסיום נשנשו ממנת הכנפיים החדשה ברוטב חריף של פלפלים צהובים (32 ש"ח), שהייתה חריפה ואפילו מאוד אבל פחות משאר המנות.

© יותן בן חיים

למי שעדיין לא הבין, אנחנו רוצים לחדד את הנקודה - אלו לא מנות פיקנטיות או חריפות כאלו חמודות שאתם צריכים מדי פעם שלוק של מים. לא! אלו המנות הכי חריפות שאכלנו מימינו. היינו צמודים לבקבוק מים של ליטר וחצי לכל סועד ולחם, אבל תאמינו לנו שזה שווה את זה - החריף היה פשוט מצויין, כזה שפותח את הסינוסים ואת התיאבון כולו. בקיצור, אנחנו ממליצים, אבל זה תפריט לאמיצים בלבד! 

"ינואר אקסטרה חריף" מתקיים בכל מסעדות ג'ירף (למעט אילת) במשך כל החודש, כל יום החל מהשעה 17:00 ובכל שעות הפעילות בסוף השבוע.

 

תגובות