FOOD FEED: הרטבים שיקחו אתכם למזרח הרחוק. adobestock

FOOD FEED: הרטבים שיקחו אתכם למזרח הרחוק

חטיפי תפוחי עץ חדשים, בשורה משמחת לצרכני חלב נטול לקטוז, רטבי קארי מוכנים לבישול והקפצה שיקחו אתכם למזרח הרחוק ומוצרים נוספים - אנחנו בדקנו את כל מה שחדש על המדף!

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

חלב נטול לקטוז בטעם וניל של תנובה

תנובה מרחיבה את סדרת משקאות החלב ומשיקה לראשונה בישראל - חלב נטול לקטוז בטעם וניל.  משקה החלב החדש, בטעם וניל מפנק, המועשר גם בוויטמין D וסידן, נועד לשדרג את חוויית צריכת החלב ומעתה גם אלו הנמנעים מלקטוז יוכלו ליהנות מהגיוון. ציון: 9/10.

 

© יחסי ציבור

 

רטבי הקארי של מאסטר שף 

המותג "מאסטר שף" מציע לראשונה בישראל רטביי קארי מוכנים לשימוש (קרם הקוקוס כבר בפנים). הרטבים החדשים מגיעים בשני טעמים: קארי ירוק וקארי אדום. עד היום, מי שביקש להכין רוטב קארי היה צריך להשתמש במחית וקרם קוקוס, עכשיו שניהם מגיעים מעורבבים כבר בצנצנת זכוכית, מה שמקל על תהליך הבישול וההקפצה. זה מהווה פתרון מהיר וטעים כךך שכל אחד יכול להכין תבשיל קארי או מוקפץ בקלי קלות. ציון: 9/10. 

© שניר סופגי גואטה

חטיפי תפוחי עץ של FREE 

מותג חטיפי הבריאות מחדש עם סדרה חדשה של חטיפי תפוח עץ מיובשים בשלושה טעמים שונים: פירות בשם: תפוח עץ קראנצ', תפוח עץ וקינמון קראנצ' ותפוח עץ בנגיעות מנגו קראנצ'. כל מוצרי הסדרה הם ממרכיבים טבעיים, ללא תוספת סוכר וללא טיגון. הטעמים הקלאסיים (הרגיל והקינמון) היו לנו טעימים ובאמת מדובר פה בנשנוש בריא, שכן זה רק תפוחים מיובשים. התפוח בטעם מנגו לא הסתדר לנו בפה ושילוב הטעמים היה קצת מוזר. ציון: 8/10

© אסף לוי

פסטרמות למעדניה של זוגלובק

חברת זוגלובק, משיקה פסטרמות חדשות למעדניה הבשרית (הכוונה היא לפסטרמות שקונים במשקל במעדנייה ולא לאריזות מוכנות במקרר) בטעמים ישראליים במיוחד -  פסטרמה שווארמה ופסטרמה פרגיות. שתי הפסטרמות החדשות מרעננות מבחינת הטעם, עסיסיות וטעימות ובהחלט תוספת נחמדה למגוון הפסטרמות המוצעות במעדנייה. אך הפסטרמה בטעם שווארמה הייתה האהובה עלינו, מכיוון שהיא ממש הייתה בטעם של שווארמה אמתית. ציון: 9/10

© סטודיו זוגלובק

אסם-נסטלה ממשיכה להפחית סוכר בקטשופ

החברה ממשיכה במהפכת הבריאות ומשיקה קטשופ עם 56% פחות סוכר וללא ממתיקים מלאכותיים. כעת כמות הסוכר תעמוד על 9.9 גרם לעומת 12 גרם ל-100 גרם. גם כמות הנתרן מופחתת בהדרגה ותעמוד על 395 מ"ג, ללא סימון מדבקה אדומה לנתרן. זהו הקטשופ היחיד על המדף שהגיע להפחתת סוכר כה משמעותית ללא ממתיקים מלאכותיים. ומה לגבי הטעם? לגמרי עדיין מרגיש מתוק ולא מרגיש שמשהו כאן התפספס. ציון: 8/10.

 

© סטודיו אסם

 

 



תגובות