מיוחד וטעים: Sweetweet משיקים סוויטבוקס טבעוני. באדיבות Sweetweet

מיוחד וטעים: Sweetweet משיקים סוויטבוקס טבעוני

זה כאן! אחרי אינספור בקשות, ב-Sweetweet החליטו להשיק את החגיגה הטבעונית והמתוקה שלהם! • זה מה שמצפה לכם בפנים

בשיתוף עם Sweetweet

ב-Sweetweet לא יכלו להתעלם מהבקשות השונות והמוצדקות של הקהל הטבעוני שרצה לחגוג את טהרת המתוקים, המלוחים וכל מה שביניהם. על כן החליטו ליצור סוויטבוקס מושלם שכולו חגיגה טבעונית עם חוויה ענקית של טעמים מגוונים ומושלמים. מה מחכה לכם בו? עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

© באדיבות Sweetweet

בגזרת המלוחים: פתית צ'יפס חטיף בטטה/אפונה בטעם טבעי - באמת שמרוב שהיה לנו טעים לא הפסקנו לזלול. בדיוק כמו בפרסומת, זה מרגיש לגמרי כמו חטיף צ'יפס רגיל - אך בריא יותר וטעים לא פחות. 

פופסטאר בטעמים - רק לאחרונה השיקו בחברה גם את מותג החטיפים שלהם (מלבד הפופקורן המוכר והאהוב) והוא בהחלט מגוון וענקי (כך שאפשר להרשות לעצמנו לחלוק מבלי להתקמצן. עם כיבוווודים!). עוד בגזרת המלוחים אפשר למצוא את האפרופו האהוב לנישנוש אולטימטיבי שהולך מדהים עם גבינת סויה! ואת חטיף הדובונים שתמיד חשוב שיהיה במגירת המאנצ'ים (אם הוא לא נזלל קודם).

© באדיבות Sweetweet

ומה לגבי המתוקים?

כמובן שהכי קלאסי וכיף זה טורטית, חטיף שתמיד בא וטוב ונחשב כאחד מהסמלים של ממתקים ממחוזות הטבעונות; טבלת שוקולד טורינו - שמפתיע בכלל שזה משהו טבעוני; רבע לשבע אינסייד אאוט (במילוי קרם אגוזי וקרם שוקולד) - כי מה שטוב בסושי טוב גם בטעמי השוקולד; שוקולד פנדה נוגט עם פצפוצי אורז - מלא בנוגט, חגיגה לעיניים ובעיקר - חגיגה של טעמים בפה.

© באדיבות Sweetweet

בנוסף תוכלו למצוא גם ממרח שומשום וקוקוס של אחוה - שאם לא ניסיתם את זה עד כה אתם לגמרי חייבים ותופתעו מהטעם המושלם הזה.

במחוזות השתייה תוכלו למצוא את המשקה האיטלקי החדש שהופך לתופעה, אנחנו כמובן מתכוונים לפרוטה - שילוב מושלם של פירות, צבע ופשוט תענוג בכל שלוק שנותן תחושה של קיץ כיפי. בנוסף, תוכלו לפתוח את הבוקר (או לסגור את הערב) עם "מבוקשים" – קשית להכנת משקה בטעמים שאנחנו אישית התאהבנו בה מזמן (כמובן שאתם יכולים לבחור בתחליף החלב האהוב עליכם, החל מסויה ועד שקדים או שיבולת שועל).

© באדיבות Sweetweet

לרגעים שבא לכם מיקס גומי - יש לכם מבחר מושלם של מוצרים: שקית גומי טרולי חמוץ ומסוכר בצורת דינוזאורים; רול ארווווך של FOOT בטעם תות; גומי סאוור פאצ' חמוץ ואז מתוק (טעם מתחלף); גומי יוניקורן קסום סוכריות גומי מסוכרות בטעמי פירות.

© באדיבות Sweetweet

אם אתם יותר בקטע של סוכריות ולעיסה מתוקה (לא שצריך לבחור רק העדפה אחת, כן?) תוכלו למצוא בסוויטבוקס סוכריות פז האהובות עם הדמויות הכי מתוקות ממסך הטלוויזיה והקולנוע (צורה מתחלפת), סוכריות סקיטלס צבעוניות בטעמי פירות; הריבו ג'לי בינס סוכריות דרז'ה במילוי ג'לי וסוכריות קופצות שתמיד מחזירות אותנו לילדות; שקית שערות סבתא בטעם משקה מוגז ד"ר פפר; הובה בובה גומי לעיסה בטעמי פירות; שקית מסטיק בזוקה גומי לעיסה עם מלא בדיחות ועתידות.

© באדיבות Sweetweet

אבל לא רק מאכלים - בסוויטבוקס הטבעוני הכינו לכם גם ג'ל רחצה של love beauty & planet – מוצר טבעוני בריחות ממכרים ומושלמים; דונאטס ההפתעות של סוויטוויט (כרטיס גירוד עם פרסים והפתעות שוות כאשר כל כרטיס זוכה!), קוד סודי של דומינו'ס, מדבקות ומגנטים באווירה מתוקה המאפיינת את סוויטוויט ועוד הרבה הפתעות שוות. 

© באדיבות Sweetweet

אז מה היה לנו? הסוויטבוקס הטבעוני הוא המתנה המושלמת לחברים שחיפשו את המתוקים והמלוחים בז'אנר או אם אתם עצמכם חפצתם בסוויטבוקס שכזה ועכשיו יש לכם את ההזדמנות לרכוש! העלות הסוויטבוקס הוא 175 ש"ח. ניתן להזמין עם משלוח לכל רחבי הארץ ועד הבית דרך חנות האונליין של Sweetweet. תהנו!

תגובות