FOOD FEED: מה חשבנו על השילוב של במבה ובייגלה מלוח?. my social

FOOD FEED: מה חשבנו על השילוב של במבה ובייגלה מלוח?

פסטיבל קינוחים מושחתים חוזר לעשות לנו טעים ושמח בבטן, קליק משיקים מוצרים חדשים ומפתיעים וכמובן - שיתוף הפעולה המדובר של אסם עם גלידה גולדה והבייגלה המלוח המפורסם. כל מה שטעמנו השבוע!

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

פתיבר לבבות

לקראת ט"ו באב, משיקה אסם מהדורה מיוחדת של פתיבר בצורת לב. מבחינת הטעם אין פה שום דבר חדש - אותתו הטעם והמרקם של הפתיבר הקלאסי שכולנו מוכרים. מה שחדש, כאמור, זאת צורת הלב , שהופכת את הפתי בר לחטיף שקל וכיף לנשנש בלי הפסקה. כמובן שאפשר לשלב את פתיבר הלבבות בקינוחים או מארזים מיוחדים שאתם מתכננים לקראת יום האהבה, כדי להוסיף טוויסט מיוחד וכיפי. ציון:9/10

© סטודיו אסם

קליק משיקים ארבעה מוצרים חדשים 

תמיד כיף לשמוע על מוצרים חדשים על המדף, ועוד כאלו של שוקולד. קליק משיקים מוצרים חדשים ומגוונים לקראת העונה החמה: קליק כריות דאבל בלאק בשתי גרסאות: בטעם שוקולד ופירורי עוגיות בציפוי שוקולד חלב ו בטעם שוקולד ופירורי עוגיות בציפוי שוקולד לבן. מבין שתי הגרסאות הללו אנחנו אהבנו יותר את ציפוי שוקולד החלב. השוקולד הלבן היה מתוק בהגזמה ואילו הגרסה של השוקולד הרגיל הייתה כיפית ומרעננת. בנוסף - השיקו גם  טבלת שוקולד לבן ועוגיות - שהיה טעים אך קצת בנאלי והאמת חלקנו היינו בטוחים שכבר קיים מוצר כזה, שכן לכל מותג שוקולד שמכבד את עצמו יש כבר מזמן את הגרסה שלו לטבלת שוקולד לבן ועוגיות. המוצר האחרון שהתווסף לליין המוצרים הרחב של המותג הוא חטיף קליק נוגט בציפוי שוקולד לבן - שהיה פכיך, נוגטי וטעים. ציון: 8/10 

 

© באדיבות יחסי ציבור

כשבמבה פגשה את הבייגלה המלוח

אסם ורשת הגלידות "גולדה" משתפות פעולה ומשיקות שני מוצרים חדשים - במבה במילוי קרם בייגלה מלוח וגלידת שמנת עם קרם בייגלה מלוח ובמבה. הבמבה עצמה טעימה (טוב, אנחנו חובבי במבה מושבעים), אבל לא הצלחנו להרגיש מספיק את המילוי בפה, הוא קצת הזכיר את המילוי של הבמבה נוגט ואם ממש טרחנו "לפרק" את הבמבה כדי לאכול רק את המילוי זה פשוט הרגיש כמו חמאת בוטנים או כמו הבמבה במילוי קרם במבה. אבל, אנחנו עדיין משוחדים ואוהבים כל מה שקשור במותג (ציון:8/10). גם הגלידה עצמה הייתה טעימה ועם מרקם עשיר כיאה לכל הגלידות של הרשת, אבל גם פה הטעם של הבייגלה המלוח קצת הלך לאיבוד ובסופו של דבר נשארנו עם גלידה טעימה מאוד, אבל בטעם חמאת בוטנים... (ציון: 8/10) 

© my social

פסטיבל הקינוחים המושחתים Sweeties חוזר 

בפעם הרביעית פסטיבל הקינוחים חוזר למתחם שרונים והפעם הכוכבים הגדולים וכוכבי הרשת מגיעים לקחת חלק: השף אהרוני בשיתוף פעולה מיוחד עם השף שטפן יציגו גלידות ופנקיקיים מיוחדים וטעמים מפתיעים; רשת הפטיסארי הצרפתית "מייזון קייזר" במגוון  טארטלטים, אקלרים ומקורונים; זוכה בייק אוף עונה שנייה, תומר אומנסקי עם ברטון שוקוצ'יפס אוריאו והקונדיטורית עדן רווח תציג קוקילידת אמסטרדם. גם חובבי הקינוחים ללא גלוטן יוכלו ליהנות כי קונדיטוריית "בלי קמח" תציע לקהל הרחב מגוון מאפים ללא גלוטן. כמובןף לצד כל אלו תוכלו למצוא בפסטיבל הזה שכולו קינוחים, עוד עשרות קונדיטורים מוכשרים!  הפסטיבל יתקיים מה-13.7 ועד ה-16.7 במתחם שרונים בהוד השרון. 

© צילום: עדן רווח 

 

 

 

 

 

תגובות