שנה טובה וטעימה: המוצרים החדשים לחגים. תמוז רחמן

שנה טובה וטעימה: המוצרים החדשים לחגים

כמו בכל שנה, עם הגעתם של חגי תשרי, רשתות המזון, הקינוחים, המאפיות והקונדיטוריות עומלות במרץ על מוצרים חדשים שיהפכו לנו את החגים לטיפה יותר טעימים (כאילו האוכל שלא אמא וסבתא לא מספיק...) גם השנה, אנחנו טעמנו עבורכם את המוצרים החדשים והמסקרנים - החל מקינוחי בוטיק מתוקים ועד לארוחות חמות מוכנות ומפתיעות

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

המנות העיקריות של שופרסל

לכבוד חגי תשרי, שופרסל משיקה מהדורת חג מיוחדת של מנות עיקריות מוכנות ומצוננות, המתבססות על מתכונים ביתיים ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל. הסדרה כוללת חמש מנות זוגיות: תחתיות ארטישוק ממולאות בשר בקר ברוטב בצל וסלרי,  פרוסות בקר מבושלות ברוטב בצל ופטריות, נתחי בקר ביין עם ירקות שורש ופטריות, קציצות דגים ברוטב פיקנטי עם גרגירי חומוס, פלפלים ועגבניות וקיגל בסגנון ירושלמי. בדרך כלל אנחנו לא בעד מנות מוכנות מראש, במיוחד לא כשמדובר בתבשילים של ממש. אבל הפעם, הופתענו לטובה - המנות היו טעימות, עשירות ומשביעות וכמובן ממש קלות לתפעול וחימום. אז אם אתם נשארים חג בבסיס או שהפעם המשפחה החליטה לוותר על ארוחה משפחתית גדולה - אפשר להתפנק עם האוכל המוכן. רק תעשו טובה, תכינו איזה סיר אורז ליד ותקנו חלה טובה - שיהיה עם מה "לנגסב" את הרוטב... (מחיר לצרכן: 24.90-39.90 שקלים).

 

© סטודיו שופרסל

 ועכשיו, אחרי המנה העיקרית, הגיע הזמן לחלק  האהןב עלינו בכל ארוחת חג - הקינוחים!

הקאמבק של מאיה ורטהיימר לגולדה

לכבוד החגים, הטעם המטריף של גולדה והשחקנית מאיה ורטהיימר חוזר - גלידת עוגת ביסקוויטים עם שברי שוקולד. רגע לפני שהיא עולה על מטוס לניו יורק, השחקנית מאיה ורטהיימר ורשת גולדה מעניקים לכם הזדמנות נוספת להנות מהטעם הייחודי של העוגה הכי ישראלית בכל הזמנים – גלידת עוגת ביסקוויטים עם שברי שוקולד -  מנה גדושה של שמחה הכוללת שבבי ביסקוויט פתי בר מפנקים וציפוי של קרם ביסקוויטים מופלא, יחד עם שברי שוקולד שמצטרף לחגיגה.

© MY SOCIAL

שייפ פטיסייר | Shape Patissier

חנות קינוחים ללא נקיפות מצפון נפתחה בשכונת נחלת יצחק בתל אביב על ידי הדיאטנית הקלינית והקונדיטורית תמר שילון, המייצרת מתוקים בעבודת יד ממפעל בוטיק חדש. בחנות תוכלו למצוא פרלינים, בראוניז, עוגיות- והכל ללא תוספת סוכר, מועשרים בחלבון וסיבים תזונתיים. עד כה הייתה שילון מוכרת את הקינוחים שלה אונליין ובמשלוחים. כעת לקראת החג, פותחת שילון את חנות המפעל למכירה במקום ומציעה גם מארזים חדשים לחג. אנחנו טעמנו חלק מהקינוחים המתוקים ששילון מציעה  והם אכן מתוקים וטעימים וניתן להבחיםן כי הם נאפו והוכנו מחומרי גלם איכותיים והמון אהבה. ואולי הם ניראים קטנים, אבל קינוחים כבדים, כל ביס הוא משמעותי ובהחלט הספיק לנו...

© תמוז רחמן

עוגות החג ללא גלוטן של ביגה 

רשת ביגה משיקה קולקצייה חגיגית ומיוחדת לראש השנה, הכוללת מבחר של עוגות קלאסיות ומסורתיות על טהרת הדבש והתפוחים.  בקולקציה החגיגית, משיקה הנה הרשת גם עוגות דבש ללא גלוטן עם טעם של פעם ובנוסף משיקה עוגת דבש תפוחים ללא גלוטן לשוחרי בריאות, חובבי מזון ללא גלוטן או לסובלים ממחלת הצליאק. העוגות עצמן היו מתוקות, טעימות ותוספת התפוחים נתנה עוד טעם ומרקם נחמד לעוגה. העוגות עצמן היו במרקם מעט מתפורר, אבל זה בגלל חוסר הגלוטן וזה ממש לא הפריע לנו לחסל את שתיהן בצ'יק (מחיר לצרכן: 42 שקלים ליחידה).   

© יח"צ ביגה

מהדורת החג של "Celebrations Bottle" חוזרת 

לכבוד ראש השנה הבקבוק החגיגי עם מגוון החטיפים המוקטנים של חברת מרס חוזר ובגדול. הבקבוק החגיגי מכיל את מגוון חטיפי השוקולד האהובים של מרס בגרסתם הקטנה (נו, אחרת איך יכנסו לבקבוק?): Snickers, Bounty, Twix, Milky way, Mars, Maltesers, ו-Galaxy. הבקבוק דמוי בקבוק שמפנייה ממולא במגוון שוקולדים, מציע את המתנה המושלמת לחג המחליפה את הבונבוניירה המסורתית למארחים. (מחיר מומלץ לצרכן: 40 שקלים).

 

© יחסי ציבור

 


תגובות