FOOD FEED: טעמתם פעם צ'יפס מבננה?. adobestock, אילוסטרציה

FOOD FEED: טעמתם פעם צ'יפס מבננה?

הפיצה הנוסטלגית חוזרת ומקפיצה לנו את המטבח, סנפרוסט מביאה לנו את טעמי ספרד, צ'יפס הבננה שכבש את חב (ובטן) המערכת ועוד מוצרים חדשים על המדף...

 עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

חגיגה ספרדית של סנפרוסט

סנפרוסט מרחיבה את סדרת הלקטים "טעמים מהעולם" ומשיקה לקט לארוחת פאייה בסגנון ספרדי. הלקט החדש מביא אל השולחן שילוב של ירקות ואורז בהשראת המנה הפופולארית בספרד. הלקט מכיל – אורז, בטטה, כרובית, אפונה, פלפל אדום, פלפל ירוק ובצל. הלקט מאפשר הכנה קלה ומהירה של תבשיל פאייה, אליו ניתן להוסיף עוף, דגים, בקר, טופו ועוד

© יחסי ציבור

פיצה מקפיצה האייקונית חוזרת למדפים

לאחר שני עשורים, פיצה מקפיצה הנוסטלגית של מעדנות חוזרת למדפים במהדורה מוגבלת ובגרסה משופרת  עם 100% גבינה, ללא חומרים משמרים וללא מדבקות אדומות. הפיצה האייקונית משנות ה-80, היא אחת הפיצות המדוברות והאהובות על הקהל הישראלי. הפיצה המקורית, שהושקה בשנות ה 80 המוקדמות, נועדה לתת פתרון נוח ומהיר לארוחה, כך  שאפילו ילדים ובני נוער יכולים להכין אותה בקלות. הפיצה משווקת באריזה מחודשת ונוחה לפתיחה המכילה שש יחידות של פיצות אישיות עם 100% גבינה וללא מדבקות אדומות.

 

© יחסי ציבור

 חטיפי הצ'יפס של FREE

מותג חטיפי הבריאות FREE משיק סדרה חדשה של חטיפי צ'יפס תחת השם: סלייסים, הכוללת שני מוצרים: ירקות שורש במליחות מעודנת וסלייסים בננה במליחות מעודנת. כמו כל מוצרי המותג כל הרכיבים טבעיים וללא תוספת סוכר. צ'יפס הבננה לא היה מתוק בכלל, כפי שניתן לחשוב, אלא מלוח והתקבל באהבה רבה במערכת. כך גם צ'יפס ירקות השורש - לא היה מלוח מדי, קריספי וטעים. 

© יחצ פרי

חלת כוסמין קלועה של אנג'ל  100% קמח כוסמין מלא

מאפיית אנג'ל משיקה חלה קלועה של שבת, רכה וטעימה במיוחד מ- 100% קמח כוסמין מלא. הטעם הייחודי של חלת הכוסמין החדשה, מאפשר לאנשים ליהנות גם בשולחן החג וגם בערבי שישי מחוויה מפנקת, מלאה וטעימה. החלה עצמה רכה מאוד וכיפית לאכילה ובטעם של לחם כוסמין.  

 

© יולי מזרחי

הטעמים החדשים והמפולפלים של זוגלובק 

זוגלובק ממשיכה לחדש ולגוון עם טעמים חדשים ומפולפלים: פסטרמה סילאן מפולפלת -  פסטרמה הודו בטעם סילאן ובציפוי פלפל שחור. וטעם נוסף - פסטרמה מיקס פלפלים -  פסטרמה הודו עם ציפוי תערובת פלפלים חריפה: פלפל חלפינו ירוק, פלפל אדום ופלפל שחור גרוס.  שתי הפסטרמות דלות שומן וללא גלוטן.

© יחסי ציבור

בקבוקים רב פעמיים של סודה סטרים

רשות הטבע והגנים וסודהסטרים משיקות סדרת בקבוקים רב פעמיים עם איורים צבעוניים של חיות בר (צב יבשה, יחמור ועטלף), במטרה להעלות מודעות לנזקים העצומים הנגרמים לבעלי החיים ולסביבה כתוצאה משימוש בכלים חד פעמיים. הבקבוקים יימכרו בחול המועד סוכות בשמורות הטבע ובגנים לאומיים ברחבי הארץ בעלות סמלית של 10 שקלים. כל ההכנסות ממכירת הבקבוקים יועברו לפעילות "חיבולנס" של רשות הטבע והגנים.

© יחסי ציבור

 

 

תגובות