Food feed: ההכנות הטעימות לפורים. adobestock אילוסטרציה

Food feed: ההכנות הטעימות לפורים

אוזני המן במגוון טעמים וחלקם אפילו בלי גלוטן, ועל הדרך גם מסעדה מעולה לבארנץ' בשבת! • זה מה שחשבנו על המוצרים החדשים

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

פורים ללא גלוטן

רשת קפה ביגה משיקה לרגל חג פורים קולקצייה של אוזני המן  - ללא גלוטן במבחר רחב של טעמים עם מילויים כמו: חלבה, תמרים, פרג, שוקולד ועוד.מחירים לצרכן: אוזן המן ללא גלוטן – 5 ₪, 100 גרם אוזני המן ללא גלוטן – 14 ₪ לאחר שניסינו: לרגע לא מרגישים שמדובר בגרסה ללא גלוטן, טרפנו אותם! ציון: 9/10.

© אמיר מנחם 

פורים במגוון טעמים

מאפה נאמן מציגים קולקציית אוזני המן במגוון מטורף של טעמים: בצק פריך נימוח במילוי תמרים ותיבול עדין של קינמון, במילוי פרג ועיטור אבקת סוכר, במילוי גנאש שוקולד מריר, במילוי שוקולד לבן, במילוי קרם אוריאו, במילוי קרם נוגט, במילוי קרם חלבה, במילוי קרם מתוק עם שברי בייגלה מלוח. מחיר לקילו 80 שקלים לאוזני המן בתפזורת ומחיר למארז מיני סייז 30 שקלים, 2 מארזים ב- 55 שקלים. לאחר שניסינו: סוף סוף כל אחד מבני המשפחה יכול לבחור את הטעם האהוב עליו, אנחנו לגמרי בחרנו בשברי בייגלה מלוח. ציון: 8/10.

© גיל אבירם

לנוח על מצע פירה

מסעדת חצר גולדמן, הנמצאת ביפו על הים, משיקה תפריט בראנץ חדש המכיל את כל המנות הפופולריות של המסעדה, ממנות מהים ומנות בשר וצימחוניות, טבעוניות. ארוחת הבראנץ' היא זוגית וניתן לקבל אותה בשני סגנונות: חמש מנות פתיחה המוגשות לזוג (בריפיל חוזר) וללא מנה עיקרית במחיר של 115 ש"ח לאדם או חמש מנות פתיחה שמוגשות למרכז השולחן גם הן ( בריפיל חוזר) יחד עם מנה עיקרית לכל סועד בעלות של 150 ש"ח לסועד. המלצה שלנו: במנות הפתיחה לא לוותר על הזוקיני הצלוי והבייבי חציל. במנות העיקריות, לכו על אוסובוקו טלה או פילה דניס, במיוחד בגלל ששתי המנות מגיעות על מצע פירה אלוהי, שיגרום לכם לטרוף את המנה. ציון: 9/10.

© גולדמן צלמים
תגיות
תגובות