הקציצה של בובספוג הגיעה לישראל - והיא טעימה. צילום: אפיק גבאי

הקציצה של בובספוג הגיעה לישראל - והיא טעימה

כן, זה אמיתי לגמרי, קציצת הסרטן הידועה הגיעה לישראל ואנחנו מבטיחים לכם של צריך לדעת לצלול כדי לטעום אותה. קפצנו למסעדת יאמ-ים כדי לטעום אותה ועל הדרך נזכרנו כמה אנחנו אוהבים את הים

קציצת סרטן. מי מאיתנו לא רצה לפחות פעם אחת בחייו לאכול את המאכל שהכי מעורר את בלוטות הטעם בפה ומכניס אותנו לחווית הטעמים הכי מיוחדת שיש? אז הנה, עכשיו זה אפשרי. רק בלי הקטע שבובספוג מכנסיים מרובעים יכין לנו אותה.

עוד במדור הסטייל של פרוגי:

אז איפה אפשר להשיג קציצה כזאת אתם שואלים? ובכן, ברחוב קטן שיוצא מרוטשילד בתל-אביב, תוכלו לפגוש את מסעדת יאמ-ים. המסעדה מגישה שלל מאכלים שהמקור שלהם מהים ולאחרונה הוסיפה לתפריט גם את קציצת הסרטן שלה המפורסמת מהסדרה האהובה.

מהרגע הראשון שמגיעים למסעדה ישר מבחינים בעיצוב הימי שלה ואת החיבור שלה לסדרה. אם זה בובספוג ופטריק שנמצאים על הקיר, רשתות הדגים וצדפות ואצות בכל מקום. ואז הגיע התפריט הטיפה מוזר - מחברת שורות חומה כמו של פעם, כזאת שהייתה לנו בבית הספר וכל התפריט כתוב בה בכתב יד! האמת? יש בזה משהו מגניב. יש מבחר מנות ים במחירים סבירים מאוד. אבל אנחנו כאן בשביל הקציצת סרטן (ואולי איזו מנה ראשונה לפני).

© עדן לוי

ואז באמת כדי לעורר את התיאבון לקחנו דג סלמון עטוף בבלילה עם הרבה רוטב צ’ילי. מנה מדויקת וטעימה. השילוב המושלם. אין ספק המנה הזאת עשתה אותי יותר רעב והגדילה את הצפייה יותר גבוהה לקציצת הסרטן שהגיעה ממש אחרי. חשוב מאוד רגע לפני שמתחילים לאכול: להסתכל לכל הצדדים כדי לראות שפלקנטון לא נמצא בסביבה, שלא ינסה לגנוב לנו את הקציצה.

בואו נדבר תכלס: הקציצה נראית טוב חיצונית. היא הגיעה בתוך לחמניית המבורגר עם ירקות ורוטב כשהיא מלווה בצ'יפס מתובל.  והטעם? אז ככה, בביס הראשון יש הרגשה מוזרה כי בכל זאת זה רק נראה כמו המבורגר והטעם שאנחנו מצפים לו שונה לגמרי. אבל כפתאום מבינים שאנחנו במסעדת דגים אז המוח עושה את הסוויצ' ומובן שהטעם אולי שונה אבל הוא בהחלט מעניין. בביס השני כבר התרגלתי, הטעם מיוחד, מרגיש שאתה בתוך הים ושומע את מר קראב סופר את הכסף שלו בחדר ליד. מה ששידרג את כל הארוחה היה הצ'יפס המתובל. פריך, לא שומני מדי והתיבול שלו מוסיף הרבה.

© אפיק גבאי

לסופי של עניין: אם בא לכם להגיד הנה אכלתי גם קציצת סרטן, או שבא לכם לאכול משהו מיוחד ולא שיגרתי - לכו על זה. אבל תזכרו שזה לא ההמבורגר שאתם מכירים, הוא שונה ומומלץ בעיקר לאלו מכם שאוהבים את טעם פירות הים והדגים. כמו כן - השירות במקום מצויין וחברותי מה שהפך את החוויה אפילו לכיפית יותר.

 

© עדן לוי

 

 
תגובות