Food Feed: חטיפי עלית משנים צורה והמבורגר חברתי. צילום: יח"צ

Food Feed: חטיפי עלית משנים צורה והמבורגר חברתי

מדור חדש בערוץ האוכל שיעשה לכם סדר בכל המוצרים החדשים, הקמפיינים וכל מה שאתם צריכים לטעום

מה חשבנו על השוקולד החדש של מגנום, איזו גלידה איכזבה ומה יש לרשת אגדיר להציע לכם? כל העדכונים וחדשות האוכל במדור חדש בפרוגי!

עוד במדור האוכל של פרוגי:

חטיפי עלית משנים צורה

עלית השיקה השבוע חטיפי שוקולד המבוססים על החטיפים המוכרים - פסק זמן, טורטית וטוויסט. אומנם אנחנו לא חסידים של טוויסט אבל טורטית ופסק זמן שולטים אצלנו במגירת השוקולדים אז נשמח לקבל עוד מהם - בכל צורה ובכל זמן. ואם כבר הזכרנו את חטיפי עלית, נציין גם את גלידות שטראוס שהוציאו שני טעמים חדשים לכבוד הקיץ - גלידה בטעם מקופלת וגלידה טורטית. הקונספט אולי מגניב אבל הביצוע קצת אכזב. גלידה מקופלת היא למעשה גלידת וניל רגילה עם קצת שברי מקופלת שבהחלט לא ענו על ציפיות השוקולד שהיו לנו. ואילו גלידת טורטית הייתה מרה ולא ברורה. אכלנו חצי קופסא כדי לנסות להבין אם זה טעים לנו או לא. זה לא היה טעים. 

© יחסי ציבור

משלושה יוצא אחד 

ואם כבר דיברנו על שוקולד וגלידות, איך אפשר להתעלם מהשוקלוד החדש של מגנום. כל טבלת שוקולד כוללת שתי קוביות ענק - מה שקצת ביאס אותנו, כי אנחנו אוהבים לנשנש שוקולדים בשורות והפרעת ה-OCD שלנו השתוללה כשהשוקולד לא נשבר ישר. אבל חוץ מזה, השוקולד טעים ומספק את העבודה - הקלאסי פשוט מצויין, הלבן מתוק מדי אך טעים ויכול להיות אהוב במיוחד על חובבי המתוק ואילו המריר - שבעיני, טעמו היה הכי ייחודי, קצב אכזב מבחינת המרקם שהיה קצת קריספי. 

© יחסי ציבור

רק אני והחבר'ה

משוקולד וגלידות נעבור למשהו קצת יותר רציני - המבורגר! רשת "אגאדיר" השיקה קמפיין חדש שיגרום לכם לבלות יותר זמן עם חברים שלכם. אנחנו לא יודעים אם זה לכבוד הקיץ או דווקא לכבוד יום ההמבורגר הבין לאומי שהתקיים בתחילת השבוע, אבל זה לא באמת משנה. רשת אגאדיר השיקה קמפיין חדש שעונה לשם My Gang והוא יכלול תפריט ארוחות מיוחד במחירים אטראקטיבים לחבורות של חמישה סועדים ומעלה. בנוסף, הקמפיין ילווה בפעילות בכל סניפי הרשת וברשתות החברתיות ותזמין חבורות להשתתף ולהצטלם בסניפי הרשת, הפרס הראשון הוא חבילת ספורט (6 משתתפים) הכוללת: טיסות, לינה וכרטיס כניסה למשחק של הליגה הספרדית מתנת איסתא.

 

תגובות