Food Feed: במבה במילוי חדש . צילום: דניאל לילה

Food Feed: במבה במילוי חדש

פרכיות עם מרכיבים חדשים, תפריט חורף שעושה לנו חם בלב, ובמבה מפתיעים במילוי בטעם קפוצ'ינו, כנסו

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

פרכיות או לא להיות

נשנוש בין שיעורים מעולם לא היה בריא יותר - מותג הפרכיות 'אנרג'י', מבית שטראוס, משיק סדרת פריכיות משולשות, המכילות דגנים וקטניות עד 130 קלוריות בלבד לשקית אישית. בסדרה החדשה משולבים חומרי גלם ייחודיים בכל אחת מהשקיות. המוצר מתאים גם לטבעונים! לאחר שטעמנו - השקית האהובה עלינו הייתה השחורה, שהכילה - חומוס, אורז, עדשים שחורות, קינואה ופלפל שחור. הריח של החטיף היה מאוד חריף, לעומת הטעם שלו, שהיה עדין ונעים. השקית הכחולה, שמכילה גם קינואה ומלח ים, הזכירה לנו טעם של פיצוחים (גרעיני אבטיח ליתר דיוק), ומלח הים היה מורגש מאוד. את השקית הכתומה והאחרונה, שמכילה בין היתר תפוח אדמה ואפונה ירוקה, הכי פחות אהבנו. המוצר הזכיר במקצת חטיף תפוצ'יפס, והשאיר טעם לוואי אחרי האכילה.
בגדול, החטיף מחזיק בערכים טובים וממולצים, כיף לנשנש אותו, ותמיד נחמד שיש אחד כזה בתיק. תהנו

מחיר: 5-6.5₪ לשקית

© צילום:סטודיו שטראוס
 
 

 

קפה ג'ו חורפיים מתמיד

את רשת קפה ג'ו ביקרנו בעקבות השקת תפריט החורף החדש שלהם, המתווסף לתפריט הקיים. ניסינו את נודלס הירקות המחמם והביתי שהקפה מציע בתפריט החדש - המנה הייתה אסיאתית למדי, קיים איזון נכון בין הרוטב למנה, והירקות היו עשויים טוב, מה שגרם לנו להרגיש ולחוות כל טעם שהיה קיים במנה. לקינוח ניסינו את סנדוויץ' הוופל בלגי - קינוח מושחת מלא בטעמים מתוקים. את הקינוח אהבנו במיוחד, והיינו ממליצים אפילו לפרגן ביותר גלידה, שהשתלבה בצורה ניגודית ומעניינת עם הוופל שהוגש חם. עוד בתפריט: ניוקי שמנת ערמונים, מרק קובה דלעת, שוקולטה קוקוס וקרמל מלוח. לסיכום - אהבנו את קונספט תפריט החורף של ג'ו, ואין ספק שנחזור גם חורף הבא. 

מחירי תפריט: ₪י18-55

© צילום: דניאל לילה

במבה בטעם קפה

אסם משיקה מהדורה חורפית של במבה במילוי קרם בטעם קפוצ'ינו חדש ומפתיע. כידוע, במבה הוא החטיף הפופולארי והאהוב ביותר בקרב הצרכנים בישראל, וכבר מצא את עצמו במילוי של טעמים מעניינים בעבר כדוגמת חלבה, שוקולד, ביסקוויט קרמל, ואפילו קרם במבה. כאמור, עכשיו הגיע תור הקפוצ'ינו. לאחר שניסינו - הבמבה עדיין מחזיקה בטעם המוכר והאהוב שלה, ונהנינו לאכול את החטיף. היינו ממליצים לפנק ביותר מילוי קרמי כדי שהטעם החדש והמפתיע יהיה יותר מורגש ופחות נטרלי.

מחיר: 4-4.5₪ 

 

© סטודיו אסם

 

תגובות