Food Feed: אוזני המן בהשראת האירוויזיון. צילום: בני גם זו לטובה

Food Feed: אוזני המן בהשראת האירוויזיון

אוזני המן בהשראת פורים והאירוויזיון בישראל, ספרייט נענע שאיכזב אותנו, ומוצרי נסטלה שהולכים לעשות לנו קיץ מהסרטים

ספרייט נענע

מותג המשקאות "ספרייט" משיק טעם חדש במהדורה מיוחדת - "Sprite Lime-נענע", שיוצע לזמן מוגבל במהדורה מיוחדת. ספרייט Lime נענע החדש הוא משקה מוגז בטעם מצוין של ליים יחד עם נענע. המשקה מדגיש את טעם הליים הייחודי של ספרייט והנענע מחזקת את תחושת הרעננות. לאחר שניסינו - לא אהבנו את השילוב בין הספרייט לנענע. הטעם הוא טעם לוואי - הטעם של הנענע היה חזק מידי לטעמנו, ולא תרם לחווית השתייה. ציון: 5/10.

מחיר: 6.00₪ עד 7.10₪

התאכזבנו
התאכזבנו © צילום: סטודיו אופן

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

מישהו אמר קיץ?

גלידות נסטלה משיקה את עונת 2019: מחזקת את מותג La Frutta ומרחיבה את קטגוריית הפינוק עם טילון Extreme ריבת חלב חדש. כבר בתחילת העונה יושקו מוצרים חדשים של המותג המבוסס פרי, La Frutta: שלגון בטעם לימונענע תפוח, אריזות ביתיות המשלבות יוגורט ומאגדת תפוח-מלון. בהמשך העונה תורחב קטגוריית הפינוק עם טילון Extreme חדש: גלידת ריבת חלב, ליבת ריבת חלב רכה ומטבע שוקולד ועם שלגוני Crunch Instagram לבני הנוער. המותג Crunch יוצא עם טעם חדש של וניל עוגיות בציפוי שוקולד לבן, ובהמשך יקבלו כל הטעמים אריזה חדשה. גלידת האגן דאז בטעם Cookie Dow – בצק עוגיות עם שוקולד צ'יפס, תושק גם היא בפברואר באריזה משפחתית. לאור הצלחת ההשקה של סנדוויץ' שלגון אוריאו בשנה שעברה, הוחלט השנה לייבא גם שלגון אוריאו Oreo Stick שבהמשך אף יגיע במאגדת. לאחר שניסינו - כל גלידה וארטיק שניסינו היו מצויינים. הטעמים מרעננים, המרקמים מאוד מושכים, והשילובים ממש מוצלחים. אהבנו במיוחד - ארטיק Crunch החדש שהיה תענוג של מטעמים, את גלידת בצק העוגיות של האגן דאז שהפתיעה אותנו לטובה, ואת Oreo Stick שעשה לנו חגיגה בפה. ציון: 9/10!

מחירים: 6₪-26₪

ארטיקים
מתי כבר קיץ? © צילום: סטדיו אסם / ג'נרל מילס ישראל

אוזני המן בהשראת האירוויזיון

קונדיטוריית "מתוקה" וקייטרינג מגשי האירוח "מתוקה רומסרוויס" חוגגים את פורים 2019 בהשראת תחרות האירוויזיון המתארחת השנה בישראל ומשיקה אזני המן עם טעמים מיפן ועד אמריקה. אוזני המן של מתוקה נבדלים בבצק חמאה פריך ודקיק עם תוספות ייחודיות לבצק ומינון מדויק של מליות משובחות. בין הטעמים: מאצ'ה אנקו, פטל ומקרון ורוד, שוקולד פאדג', קרמל ואגוזים, חלבה וקפה, תמרים ואגוזי מלך ועוד. לאחר שניסינו - אכן אוזני ההמן פריחות, טריות ומשאירות טעם של עוד. הטעמים האהובים עלינו היו מאצ'ה, קרמל ואגוזים, והפאדג' שוקולד. את טעם החלבה-קפה אהבנו הכי פחות, בעיקר כי בקושי הרגשנו את הקפה והרבה יותר את החלבה. ציון: 8/10

מחיר: 39₪ למארז 250 גרם / 55₪ למארז משלוח מנות ארוז כמתנה

אוזני המן
אפילו האריזות מתוקות! © צילום: בני גם זו לטובה

 

תגובות