Food Feed: קופסת ההפתעות. צילום מסך מיוטיוב

Food Feed: קופסת ההפתעות

המעדנים שמלאים בחלבון אבל עדיין לא מוותרים על הפינוק, הארטיקים שישתלטו לנו על הקיץ, והטעמים המפתיעים שעושים לנו נעים

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

 

סוויטבוקס לכבוד פורים

חברת sweetsweet יוצאת בהשקה של חבילת פורים המקורית, ובה שפע של ממתקים מפתיעים, אתגרים, והפתעות. החבילה נמכרת בסניפי סופר-פארם במהדורה מוגבלת. לאחר שניסינו - אין ספק שהחבילה המדוברת הפתיעה אותנו לטובה. היא מלאה בכל טוב ומצליחה להיות מקורית ומעניינת. הקופסא נדיבה ומלאה במוצרים שעושים לנו חשק לעוד. בנוסף לכל הממתקים המצויינים, בחבילה חיכו לנו גם הפתעות מגניבות שמתאימות לחג הפורים. ציון: 9/10 !

מחיר: 185₪

 

מועשר בחלבון

מותג "Muller" משיק סדרת יוגורטים חדשה: Muller active – יוגורט פרי בטעמי תות ופירות יער מועשר ב-12 גרם חלבון, ו-Muller active בטעם טבעי מועשר ב-20 גרם חלבון. סדרת היוגורטים החדשה של Muller נועדה לתת מענה לעוסקים בספורט שמחפשים דרכים נוספות לספק לגוף מנת חלבון, המסייעת בבניית מסת השריר, וכן לאנשים שמאמצים אורך חיים המאופיין בצריכת חלבונים מוגברת ע"ח פחמימות, אבל לא מוכנים להתפשר על החוויה המפנקת. לאחר שניסינו - היוגורטים אכן עונים על הדרישות. הם לא מיוחדים או מפתיעים, אך לגמריי מספקים את הרצון לזריקת אנרגייה בעטיפה טעימה. המעדן אכן סמיך ומורגש בו החלבון, על כן הוא די כבד ויכול להשביע יותר משנדמה. ציון: 8/10.

מחיר: 3.60-6.50₪

עושים את העבודה
עושים את העבודה © קרדיט: קונספטיקה

עונת הגלידות

גלידת שטראוס מבית יוניליוור פותחת את עונת הגלידות 2019 ומציגה חדשנות בכל הקטגוריות - הפיסטוק יגיע השנה למקררי הגלידות במספר קטגוריות, והתחשבות בקהלי יעד מתרחבים כגון טבעונים, רגישים לגלוטן ושומרי כשרות, תבוא לידי ביטוי במגוון חידושים וטעמים. לאחר שניסינו - ארטיק הסולרו בטעם קוקוס-אננס תפס לנו במיוחד את תשומת הלב - הוא מאוד מפתיע, מרענן, ופשוט טעים. שלגון הטרורטית בגרסת הפרווה יכול להוות הנאה צרופה לאוהדי החטיף, וקטגוריית הילדים מחדשת ועושה כיף עם דמויות חדשות ומושכות כמו ספיידרמן, משפחת סופר על, ואפילו חדי קרן - והטעם אכן מתאים את עצמו לקהל היעד. ציון: 7/10.

מחיר: 6-10₪

מתי כבר הקיץ?
מתי כבר הקיץ? © יח"צ

טעמים חדשים

אסם מחדשים עם טעמים חדשים במגוון המותגים. בגזרת ה-Fitness - הם השיקו חטיפי פריכיות חדשים בשני טעמים: מתובלות וקינמון. לקראת חג פורים הקרב השיקו טעם חדש של עוגיות השוקולד צ'יפס: עוגיות שוקוצ'יפס ממולאות קרם אגוזים, וערגליות במילוי פרג. עוד טעם חדש ומפתיע לעוגייה האהובה קרמוגית: קרמוגית עם קרם בטעם חלבה. לאחר שניסינו - מבין הטעמים של הפירכיות החדשות, ניצח ברוב קולות הטעם החדש של הפירכיות המתובלות. את עוגיות השוקולד צ'יפס אהבנו במיוחד ולא הצלחנו להפסיק לאכול. לגבי עוגיות הקרמוגית והערגליות - דעתינו היו חלוקות. אין ספק שאוהבי חלבה ופרג יוכלו להנות מהנשנוש הנאה צרופה. ציון: 8/10.

מחיר: 5.79-14.50₪

היה טעים
היה טעים © צילום: סטודיו אסם

 

תגובות