Food Feed: יום העצמאות בפתח. צילום - אפיק גבאי

Food Feed: יום העצמאות בפתח

מי חברת ההמבורגרים שהוציאה מנה מיוחדת לחג? איזו מחווה ישראלית עשתה 'בזוקה'? ומי היא המסעדה החדשה שעושה לכולם ריר?

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

עד גיל 21 תגיע לירח

לקראת יום העצמאות ולכבוד החללית הישראלית הראשונה שטסה לירח - בזוקה, המותג הישראלי, שמזוהה הכי הרבה עם הירח, "עשה לה כבוד". בשיתוף עם עמותת SpaceIL, שהטיסה את ה"גבשושית" הישראלית הראשונה לירח, יצאה מהדורת הירח של בזוקה. המותג הנפיק לרגל האירוע מהדורה מיוחדת ומוגבלת, באריזה שתהיה לראשונה בצבע שחור (40 אלף יחידות בלבד) להבדיל מצבעי המותג המזוהים כל כך עם בזוקה, עם הלוגו של SpaceIL על האריזה וכמובן עם העתידות ה"לעוסות" ביותר בהיסטוריה "עד גיל 21 נגיע לירח!". צעד קטן לאדם, צעד גדול לבזוקה. לאחר שניסינו - המסטיק עם הטעם האהוב והמוכר עושה כבוד לאחת מההישגים הראויים ביותר שנחתמו למדינתינו. האריזה מגניבה, מקורית, ובהחלט מסבה גאווה. כבוד על המחווה! ציון: 8/10.

מחיר: 6.90₪

מחווה מקורית
מחווה מקורית © צילום: סטודיו שטראוס

 

יום העצמאות בגרסת הבורגראנץ' 


זוהי השנה השלישית ברציפות בה בורגראנץ' מציעה מנה מיוחדת ליום העצמאות, והפעם - המנה החדשה והמיוחדת של הרשת תוגש בלאפה חמה ועסיסית עם טחינה עמבה ציפס וסלט. זוהי השנה השלישית בה בורגראנץ' משיקה מנה מיוחדת ליום העצמאות, אחרי שהתחילה עם המסורת בשנת 2017, אז השיקה את שוקופאי השחר העולה שהפך להצלחה מסחררת, ובשנת 2018 השיקה את הראנץ' בפיתה. השנה בורגראנץ' הולכת צעד נוסף קדימה ומציעה את הראנץ' האהוב והמוכר בלאפה  הכל כך מזוהה עם הישראלים. לאחר שניסינו - מדובר בלאפה ישראלית במיוחד, שממולאת בסלט קצוץ דק, ראנץ' אופייני לבורגראנץ', טחינה, וליווי של הציפס המוכר והאהוב. הלאפה עצמה הייתה נהדרת וטרייה, שכן גם המילוי זרם עם הבשר, אך ציפינו לבשר טיפה יותר עסיסי ועשוי. המנה בהחלט משביעה, והצ'יפס הטעים במיוחד מוסיף לה בוסט מצוין. ציון: 8/10. 

מחיר: 27₪

לאפה
ישראלי במיוחד  © צילום - אפיק גבאי

יום העצמאות בפתח

חברת זוגלובק משיקה סדרה חדשה של מוצרי על האש, סדרת השוק. הסדרה החדשה פותחה בהשראת הטעמים, התבלינים והניחוחות של השוק וממצה בתוכה את ההווי הקולינארי של טעמי השוק. בסדרה החדשה שלושה מוצרי בקר בטחינה גסה, המבורגר ושני סוגי קבבים: המבורגר שוק עסיסי במיוחד, קבב שוק בסגנון לבנוני, וקבב שוק בסגנון סורי. לאחר שניסינו - למרות המראה המעט תעשייתי, הבשר היה טעים ואפילו מאוד. הכמות בחבילה גם היא הייתה נאה ומספקת. טיפ אחד קטן - לא לאפות יותר מדי בתנור, אחרת הן מעט מתייבשות. ציון: 8/10.

מחיר: 34.90₪

 

 

קציצות
קציצות © צילום: סיון פרג'

 

תגובות