תתכוננו: KFC חוזרת באופן רשמי לישראל. צילום: gettyimges.ILMatt Cardy

תתכוננו: KFC חוזרת באופן רשמי לישראל

כשבע שנים לאחר שנכשלה בארץ, רשת המזון המהיר הגדולה, כבר החלה בגיוס עובדים לסניפים החדשים שלה שעתידים להיפתח בישראל. גורם רשמי: "אנחנו בשלב ההכנות לקראת השקה בישראל". בקרוב מאוד נזכה לטעום את העוף המטוגן המפורסם בעולם. מתי ואיפה? כל הפרטים

הרשת, שכזכור ניסתה את מזלה בארץ הקודש כבר שלוש פעמים, תנסה בהגעה הקרובה שלא לחזור על טעויות העבר. ב-2009 ניסתה הרשת לעבור לתפריט כשר במטרה להרחיב את קהל סועדם היהודי, ואבקות החלב שציפו את העוף הוחלפו באבקות סויה כשרות. המהלך הזה הביא לכישלון נוסף של הרשת וסגירת כל הסניפים בארץ למעט בשטחים הערבים שם הרשת פועלת במתכונת מצומצמת.

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

הפעם, KFC תחזור במתכונת לא כשרה ותייעד את עצמה בעיקר למגזר הערבי. במידה והרשת תצליח, עשויה גם לפתוח סניפים כשרים, אבל שום דבר לא מובטח. כאמור, התחילה הרשת בגיוס עובדים לקראת הגעתה לישראל וכמו כן החלה במגעים עם משרדי פרסום בישראל לגבי תקציב השיווק שלה בארץ.

התגעגעתם?
התגעגעתם? © צילום: gettyimges.ILMatt Cardy

פנינו לרשת KFC רוסיה שתהיה אחראית על הסניפים בישראל לאמת את הפרטים, וזו התגובה של אגף התקשורת של KFC רוסיה: "אנחנו מאוד אופטימיים לגבי השוק הישראלי ומאוד מאמינים שהרשת תצליח כאן. אנחנו כרגע בשלב ההכנות לקראת השקת רשת KFC בישראל, ונוכל לעדכן בפרטים נוספים במועד מאוחר יותר".

 

 
תגובות