Food Feed: חודש מיוחד שמוקדש לשילוב המושלם. צילום: רן בירן

Food Feed: חודש מיוחד שמוקדש לשילוב המושלם

"עד חצות" באריזה נוחה ומחודשת, הקופסה האהובה עלינו חוזרת במהדורת קיץ, חודש ההמבורגרים הוכרז על ידי "קוקה קולה", ומהו החידוש המקורי של חברת הפיצות האהובה?

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

עכשיו גם במיני

"עד חצות" - ממותגי המאפה הוותיקים של עלית משיק מוצר נוסף בסדרת מוצרי המנה האישית, והפעם: מאגדת משפחתית של 10 מנות ארוזות אחת אחת, בכל מנה זוג ביסוויקטים פריכים עם שוקולד חלב. מדובר במוצר חדש שפותח במיוחד עבור צרכנים המחפשים פתרון כיפי וטעים לדרך. שולי הביסקוויט של המוצר מאפשרים חוויה שוקולדית מבלי ללכלך את הידיים. לאחר שניסינו - החטיף המוכר נשאר נהדר וטעים בידיוק כמו שאנחנו אוהבים, כי מה יכול להיות רע בשילוב של שוקולד וביסקוויט? האריזות האישיות הן פתרון נחמד ונייד, שבעזרתו אפשר לשאת לכל מקום את החטיף ולהכניס אותו לתיק בקלות. אריזה חדשה ונוחה, רעיון פרקטי למדי. ציון: 8/10.

מחיר: 10₪

עכשיו אפשר לקחת לבית ספר
עכשיו אפשר לקחת לבית ספר © צילום: סטודיו שטראוס

קופסת ההפתעות חוזרת 

SWEETWEET יצאו במהדורת קיץ מיוחדת של 2,000 סוויטבוקסים חדשים! בין המוצרים תוכלו למצוא - קורנפלקס אוריאו, מבחר סוכריות ג'לי בלי ב-10 טעמםי שונים, מיקס מיני שוקולדים מארצות הברית, תרסיסי אומץ חומץ, ריסס בצורת לב ועוד רבים וטובים. החבילות מחכות לכם עכשיו בסניפי סופר-פארם. לאחר שניסינו - חבילת הסוויטבוקס מצליחה לרגש אותנו כל פעם מחדש. היא מעוצבת נהדר וססגוני, יש בה גיוון, ותמיד ניתן למצוא טעמים חדשים ומפתיעים לצד טעמים מקוריים ואהובים. בחבילה החדשה של החברה תוכלו למצוא הפעם המון אטרקציות שהן לאו דווקא למאכל, כמו צמידים, מחברות, עטים, ואפילו סט צלחות וכפיות שמיועד לאכילת גלידה! אהבנו במיוחד מבין כל המטעמים - את הפרינגלס שתמיד כיף לקבל, את טורינו בלונד - שוקולד במילוי וופל בלונדי, ואת סוכריית המקל צ'ופה צ'ופה בצורת גולגולת שעשתה לנו שיגעון בפה! ציון: 9/10

מחיר: 185₪

 

משהו מתוק אחרי הפיצה

דומינוס יוצאים עם קינוח חדש ומטורף מהמטבח - וופל בלגי חם ופריך עם סירופ שוקולד או מייפל לבחירתכם. לאחר שניסינו - לקבל וופל בלגי מדימינוס היה מפתיע במיוחד, שכן אנחנו רגילים לטעמים מלוחים של הפיצות המוכרות. הופתעו לגלות כי הוופלים הגיעו חמים במיוחד, וכל שנשאר היה לעשות הוא למרוח עליהם את הגלידה והמייפל ולהנות מהביס הראשון. נדמה כי הוופל עצמו קצת מתוק מידי, וגושי הסוכר מגיעים לבקר מדי ביס, אך בגדול הקינוח המתוק מספק ביותר ונמצא בגודל המתאים לחשק למתוק שהגיע לאחר אכילת הפיצה. ציון: 8/10. 

מחיר: 17.90₪

והיישר לקינוח
והיישר לקינוח © צילום פרטי

השילוב המושלם 

קוקה-קולה ישראל מכריז על "חודש ההמבורגרים" שבמסגרתו יגישו השפים האהובים והמסעדות המובילות בארץ מנות בורגר-שף ייחודיות לצד משקאות קוקה-קולה: קלאסי, דיאט וזירו. הפרויקט ייצא לדרך ב-20 ביוני ויימשך עד ה-20 ביולי. למעלה מ-100 מסעדות והמבורגריות ברחבי ישראל ישתתפו בחודש ההמבורגרים ויגישו מנות המבורגר מיוחדות שהשפים יצרו במיוחד עבור הפרויקט. בין המסעדות שישתתפו: קאב קם, NG, קלארו, כביש 90, בורגר סאלון, סיטארה, אוזריה והנקסט דור, ליטל בורגר שופ, אגאדיר, טאטי, ממפיס, מיט קיטשן, דיקסי, הגראז', אוונגרד, מוזס, דלאל, 110, ויטרינה, נונונו, ברווזי, ההמבורגר המסקרן החדש של "הפרופסור" ועוד. לאחר שניסינו - אין כמו שילוב של המבורגר טוב ומשקה מוגז ומתוק. במיוחד בשביל זה נוצר חודש ההמבורגרים המיוחד שאליו נרתמו לא פחות מ-100 מסעדות והמבורגריות! כפי שנאמר - מי שלא שם לא קיים.. השילוב בין ההמבורגרים המצויינים למשקה האהוב מוכרז כשילוב מנצח, והמנות החדשות והמקוריות שהשפים יצרו גרמו לנו להזיל ריר פעם אחר פעם. ציון: 9/10. 

מחיר: החל מ-49₪

גיוון ומקוריות
גיוון ומקוריות © צילום: אנטולי מיכאלו

 

תגובות