Food Feed: מה חשבנו על הטילון הלבן החדש?. צילום: יח"צ

Food Feed: מה חשבנו על הטילון הלבן החדש?

הקיץ נפתח ובגדול וכך גם המוצרים החדשים הגיעו בהתאם אל המדפים שלנו. מה חשבנו על המשקאות החדשים של העונה וגם - הנשנוש שלא הפסקנו לאכול

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

פריגת משדרגים

פריגת מציגה טעם חדש בסדרת המשקאות "פריגת EXTRA": פריגת EXTRA בטעם פינקולדה (אננס-קוקוס). הטעם החדש מפנק ועשיר ברכיבי פרי (99% רכיבי פרי), ומצטרף במהדורה מוגבלת למוצרים הקיימים בסדרה שכולם ללא תוספת סוכר, ללא צבעים מלאכותיים וללא חומרים משמרים. הסדרה מוצעת בבקבוק-פחית אישי ומעוצב המאפשר סגירה לשימוש חוזר. זהו פיתוח ראשון מסוגו בעולם ובלעדי לפריגת. לאחר שניסינו - המשקה החדש שפריגת מציעה לנו קיצי ומרענן בעל ריח אטרקטיבי ומזמין. הטעם של הקוקוס משתלט על שאר הטעמים, אך זה לא מונע מאיתנו להנות מהמשקה. אמנם לא מדובר בחידוש פורץ דרך, אבל אהבנו. ציון: 8/10.

מחיר: נע בין 5.00₪ ל-10.9₪

 

© קיץ הגיע. צילום: סטודיו open
 
 
 
 
 

 

מופחת בסוכר

לאור ההצלחה של XL TEN שהושק לפני כשנתיים, המותג XL ממשיך להתחדש ולהפתיע ומשיק לקראת הקיץ שני טעמים חדשים ומרעננים. הטעמים, תפוח ומנגו ישתייכו לסדרת המשקאות ללא תוספת סוכר ועם 10 קלוריות בלבד לפחית. בטמפו מספרים כי ישנו קהל צרכנים משמעותי מקרב צרכני משקאות אנרגיה המחפשים להפחית את צריכת הסוכר, בעיקר בחתך הגילאים 25 ומעלה. לאחר שניסינו - הטעמים החדשים של משקה האנרגיה מסקרים ומעניינים. אהבנו במיוחד את משקה התפוח שהרגיש כמו מיץ תפוחים מוגז שמופחת בסוכר, אך ההפחתה לא פוגעת בטעם המוכר של המשקה. ציון: 7.5/10

מחיר: 5₪

מברכים על הפחתת הסוכר
מברכים על הפחתת הסוכר © צילום: יחצ

בחירת המערכת

בייגלה אסם, המותג המוביל בישראל בקטגוריית הבייגלה, משיק סדרה חדשה: בייגלה בצורת "כפיות". בייגלה כפיות יושק בשני טעמים: בסגנון כפרי עם שומשום, קצח ומלח ים, ובסגנון איטלקי עם שומשום, פרג, שום ומלח ים. ממחקר שערכה אסם עולה כי אוכלי הבייגלה נוהגים לטבול אותו בדיפים שונים כמו גבינות, טחינה, חומוס.  בעקבות הממצאים הללו, החליטו באסם לפתח מוצר חדש במטרה לתת מענה יצירתי לצורך הקיים בקרב צרכני הבייגלה. התוצאה: בייגלה שטוח בצורת כפית קטנה, דקה וקריספית, עם פיזורים טעימים מעל, אשר מעצימה את חווית האכילה ואף הופכת אותה לנוחה, טעימה וכיפית יותר. לאחר שניסינו - גרסת הבייגלה החדשה אהובה עלינו מאוד. הצורה החדשה נוחה ומשפרת את חווית הטבילה כמובטח, והטעמים החדשים אכן מקוריים ומעניינים. האהוב עלינו במיוחד היה הטעם האיטלקי שהיה מאוד ממכר והיה לנו קשה להפסיק ולאכול. ציון: 9/10.

מחיר: 6.50₪ עד 15.50₪ 

בחירת המערכת
בחירת המערכת © צילום: יח"צ

פינוק לבן

גלידת שטראוס מבית יוניליוור מציגה טעם חדש ומפנק למותג הפרימיום מגנום: מגנום טילון שוקולד לבן. מגנום, אצולת הגלידה, מבית גלידת שטראוס של יוניליוור, ממשיך להפתיע עם פינוק נוסף לקיץ הקרוב, לאוהבי השוקולד הלבן. מגנום טילון שוקולד לבן מצטרף למהדורות הקיץ החדשות של מגנום לשנה זו: מגנום דאבל פיסטוק ומגנום לבן ועוגיות. זהו הטילון השני שמשיק המותג בישראל, שימכר לצד טילון מגנום Super הקיים, והוא יציע שילוב טעמים אטרקטיבי: גלידת שמנת בטעם וניל עם ריפל בטעם שוקולד לבן, דיסק שוקולד לבן מעולה ווופל. לאחר שניסינו - התלהבות אמיתית ניחנה אצלנו במערכת, כשהגיעו הטילונים החדשים והלבנבנים מבית שטראוס. במיוחד לאוהבי שוקולד לבן כמונו, לא היה לנו ספק כי מדובר במוצר שנתאהב בו בשניות. בתחילה הטילון מתעטר בממתק שוקולד לבן אמיתי ומענג שנותן סיפתח בלתי נשכח לאכילה, אך לצערנו הגלידה עצמה לא הייתה מגרה במיוחד, שכן המרקם שלה היה גבינתי והטעם לא עשוי עד הסוף. לשמחתנו, הוופל בשילוב עם השוקולד שמרו על הרמה של הטילון והשאירו אותנו עם טעם של עוד. ציון: 8/10. 

מחיר: החל מ-8₪   

כמעט מושלם
כמעט מושלם © צילום: יחצ

 

 

 

תגובות