Food Feed: המשלוחים המאוחרים והטעם החדש של "כריות" . צילום רונן מנגן

Food Feed: המשלוחים המאוחרים והטעם החדש של "כריות"

מהו החידוש של מותג הדגנים "כריות"? עד איזו שעה אפשר להזמין המבורגר? ואיזה מותג מושק בחבילות אישיות?

מהם הטעמים החדשים שעל המדף? ומה הכי כדאי לכם לנסות? קיבלנו כמה מהמוצרים החדשים שיצאו וטעמנו.

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

לאוהבי השוקולד המכורים

המותג "כריות" ממשיך להפתיע ומשיק את הכריות הכי שוקולדיות אי פעם! בקיץ הקרוב מגיעה למדפים מהדורה מיוחדת של כריות בטעם בראוניז: דגנים במילוי קרם בטעם בראוניז, עם שוקולד איכותי וטעים (55% מוצקי קקאו). המותג כריות, המוביל את שוק דגני הצעירים מזה שנים, מקפיד לחדש עם מהדורות מיוחדות בטעמים שבני נוער אוהבים. המותג אהוב על בני נוער במיוחד, שאף נוהגים לצרוך אותו כחטיף ללא תוספת חלב, בבית או בחוץ ובמגוון הזדמנויות במהלך היום. לאחר שניסינו - הגרסה החדשה של "כריות" היא שוקולדית במיוחד. הטעם הוא מסיבי והבראוניז מורגש בצורה עמוקה כפי שהובטח. לאוהבי השוקולד הפחות מכורים - תוכלו לאכול את הדגנים עם חלב מה שממתן קצת את הטעם השוקולדי החזק ומתגלה כמעדן של ממש. ציון: 8/10.

מחיר: 17.90₪

טעם מסיבי וחזק
טעם מסיבי וחזק © צילום: יח"צ

משלוחי הלייט נייט של בורגראנץ'

בורגראנץ', רשת מסעדות ההמבורגרים הישראלית אשר הכניסה לז'רגון הקולינרי את השוקופאי ואת ארוחת הקומבינה, מציגה את מהפכת המשלוחים הבאה: משלוחי "לייט נייט" עד השעה 01:00 בלילה בשלל מקומות ברחבי הארץ. הרשת תשיק את שירות המשלוחים המיוחד בערים מרכזיות, בהן: תל אביב, חולון, בת ים, ראשון לציון, בני ברק, אשדוד, אשקלון ובאר שבע. כאשר בהמשך יורחב המהלך לעוד סניפים ברחבי הארץ. לאחר שניסינו - חברת "בורגראנץ'" מציעה שירות יעיל, במיוחד ובתזמון מושלם עם תחילת החופש הגדול. הקונספט נהדר, אך בשלב הביצוע חיכינו קצת יותר מידי למשלוח הרצוי.. אך ברגע שהגיע, קיבלנו ארוחה נהדרת, שירות מחוייך, ושפע של טעמים. ציון: 8/10.

מישהו רוצה לקבוע ארוחה לילית?
מישהו רוצה לקבוע ארוחה לילית? © צילום: רונן מנגן

לנשנש לא רק ברבע לשבע

רבע לשבע, ממותגי המאפה האהובים של עלית מצטרף לטרנד מוצרי "המנה האישית", והפעם: מאגדת משפחתית, המכילה 14 יח' של גלילי וופל במילוי קרם אגוזים ובציפוי שוקולד חלב מעולה, ארוזים אחד אחד. מהיום אפשר ליהנות מהמותג האהוב גם במנה אישית ומדודה, ניתן לשים בתיק ולשמור רגע מתוק להמשך היום.. לאחר שניסינו - החטיף האהוב נשאר בעל אותו טעם מוכר ונהדר, רק שעכשיו ניתן לשאת אותו לכל מקום ובאריזות קטנות! אם זה נשנוש בין ארוחות, בהפסקה של בית הספר, או בדרך לחבר - זה קטן, טעים, מדויק, ואישי. ציון: 8/10. 

מחיר: 15₪

אישי ומתו'
אישי ומתוק © צילום: סטודיו שטראוס

 

חברת קפה ג'ו פותחת את הקיץ הקרוב עם תפריט ספיישל חדש לקיץ 2019, מפתיע ומרענן המציע קטגוריות חדשות של באנים ומשקאות בריאות. בין המנות החדשות - באן סלמון, סלט רביולי קריספי, נודלס ברוטב טריאקי ומילקשייק חלווה. לאחר שניסינו - רוב המנות לא היו טובות במיוחד. אהבנו את המילקשייקים המיוחדים, אך שאר המנות היו לא מחדשות או ייחודיות מתמיד, והטעמים היו אנמים למדי. ציון: 5/10. 

מחיר: 15-59₪

 

התאכזבנו
התאכזבנו © צילום: דניאל לילה
תגובות