Food Feed: אתם יכולים להכין גלידה מכל מה שתרצו. צילום: גל זהבי

Food Feed: אתם יכולים להכין גלידה מכל מה שתרצו

אם היינו אומרים לכם שאתם יכולים להכין גלידה מכל מה שתרצו? החלום שלכם יכול להתגשם! וגם - הקוקה קולה שאיכזבה אותנו, הנשנוש המפנק שיצא לחנויות, והמשקה המרענון של הקיץ

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

גלידות מעולם אחר

"דייזי" הוא מותג גלידה ייחודי אשר משתף את הלקוח משלב הכנת הגלידה והקינוח ועד הפרזנטציה המעניינת שבה מכינים את המוצר, ונותן ללקוח חוייה כוללת של בחירת המוצר והרכבתו. מוצר הבסיס שלנו הוא גלידה ״לכולם״ -ייצור של גלידה טריה מחומרי גלם איכותים (פררו רושר, קינדר בוואנו, ריסס, היירשיז ועוד המון אופציות להרכבה) איך זה עובד?! פשוט מאוד, בשלב הראשוני בוחרים את הבסיס שרוצים (שמנת/ שוקולד/ יוגורט/ ללא סוכר/ פרווה) ובשלב השני בוחרים את הטעם (flavor) ממגוון סירופים מעניינים (פיסטוק/ קרמל מלוח/ טחינה גולמית/ סילאן/וניל גורמה/ נוטלה/ ועוד..) ובסוף בוחרים את התוספת לטעם (פררו/ קינדר/ מילקה/ גרנולה/ m&m/ בייגלה מלוח/ אוראו/ועוד המוןןן תוספות מפתיעות). מכניסים את הכל למיקסר מיוחד שהבאנו מחו״ל ומתחילים בפרזנטציה, המיקסר מזריק חנקן לקערה בטמפרטורה של -196 מעלות ומקפיא את המסה עד לקבלת גלידה טריה במרקם ממכר. לאחר שניסינו - מותג הגלידות החדש "דייזי" מביא לנו קונספט מיוחד שמגביר את היצירתיות הקולינרית שלנו, ומעמיד אותנו בפני הבחירה הכמעט בלתי אפשרית - איזו סוג גלידה כדאי לי להכין? האופציות מגוונות ושופעות, ונדמה כי הגענו למיני גן עדן של מתוק. הגלידה עצמה עשויה טוב, ומשתלבת בצורה נהדרת עם הוופלים המצופים בקורנפלקסים ומרשמלו. עוד מנות נהדרות מבית "דייזי" ניתן למצוא בצורת קרפ, וופל משולב עם גלידות בטעמים, וצ'ורוס עטוף בממתקים צבעוניים. האהוב עלינו מכולם הייתה הגלידה האייקונית שיכולה להפתיע כל פעם מחדש. ציון: 9/10. בחירת המערכת! 

טווח מחירים: 5-40₪

השילוב שאיכזב אותנו

קוקה-קולה בישראל תשיק לראשונה משקה - Coca-Cola Plus Coffee - הטעם המוכר של קוקה-קולה בשילוב תמצית קפה ברזילאי. משקה Coca-Cola Plus Coffee החדש, שיושק בפחיות של 250 מ"ל, יוצע בגרסת ה-ZERO ללא סוכר וכמו גם בגרסת הקלאסי עם הפחתה של כ- 15% בכמות הקלוריות. המשקה החדש מציג חדשנות לצרכני ואוהדי המותג בישראל, ומספק חווית טעם חדשה ומיוחדת. כמו כן, Coca-Cola Plus Coffee הוא מעבר להיותו משקה מרענן, הוא עוזר לצרכן להמשיך את היום בצורה חיונית יותר. לאחר שניסינו - הקונספט החדש של קוקה-קולה היה נשמע לנו קצת מוזר בהתחלה, שכן מדובר בשילוב די מוזר של קולה וקפה. לאחר הטעימה הראשונה התאכזבנו, והרגשנו כי הטעם מוזר למדי ולא עובר לנו טוב בגרון. כשנתנו עוד צ'אנס התחלנו להתרגל לטעם, אך עדיין, ברוב קולות, הוחלט כי המשקה לא מוצא חן בעניינו במיוחד, פחות אהבנו את המהלך החדש, שכן - קולה זה כל כך טעים לבד, וגם קפה, אז נעדיף להישאר עם כל אחד מהם לבד.. ציון: 6/10.

פחות אהבנו
פחות אהבנו © צילום: סטודיו גליקמן שמיר סמסונוב

נשנוש מתוק

כמובילת תחום המאפה המתוק בישראל, מרחיבה שטראוס את פעילותה בקטגוריה ונכנסת לסגמנט העוגיות הממולאות, עם סדרה חדשה של עוגיות פריכיות ואיכותיות המשלבות את טעמי המותגים האהובים מבית שטראוס. סדרת "פינוקיות" החדשה מגיעה בשני טעמים: פינוקיות פסק זמן ופינוקיות קפה נמס. לאחר שניסינו - העוגיות החדשות של שטראוס היה מאוד טעימות, ושימשו כנשנוש ראוי ומהנה בין ארוחות, אך הקשר בינהם לבין פסק זמן מקרי בהחלט. לא הרגשנו את הדמיון לחטיף המוכר, שכן זה עדיין לא מנע מאיתנו לטרוף את כל חפיסת העוגיות. ציון: 8/10.

מחיר: 10₪

לא הרגשנו את הפסק זמן
לא הרגשנו את הפסק זמן © צילום: סטודיו שטראוס

מרענן של הקיץ

סדרת החליטות של Fruit Water מבית יפאורה, כוללת שני טעמי חליטות מרעננים: חליטת לימון נענע וחליטת תפוח למון גראס. המשקאות כוללים שילוב מרענן של פרי, צמחים ומים עם חצי מכמות הסוכר וחצי מכמות הקלוריות, ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים. כמו שאר סדרת Fruit Water, מדובר בשילוב המושלם בין הנאה ל-WELLNES בהמשך למגמה הבריאותית בצריכת מוצרים עם פחות סוכר. לאחר שניסינו - המשקאות החדשים היו מרעננים, הטעמים החדשים הפתיעו לטובה והיו כיפיים. לדעתנו, הלימונענע היה הרבה יותר טעים מטעם הלימון גראס. הריחות היו נעימים ומזמינים. ציון: 8/10.

מחיר:  7.30₪

הלימונענע ניצח
הלימונענע ניצח © צילום: סטודיו יפאורה
תגובות