Food Feed: טעמנו את המעדנים של "הישרדות". צילום: קונספטיקה

Food Feed: טעמנו את המעדנים של "הישרדות"

המסטיקים שתמיד עושים את העבודה, מעדני האורז של הישרדות שעשו לנו כיף בפה ועוגות השמרים שמעט אכזבו אותנו - כל המוצרים שטעמנו השבוע

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

עוגות השמרים של עוגל'ה 

חברת המאפים עוגל'ה ממשיכה להתרחב ומשיקה בימים אלו עוגת שמרים במילוי בטעם שוקולד ובמילוי קינמון. באופן מפתיע ולא צפוי כלל עוגת השמרים עם המילוי בטעם קינמון הייתה לנו יותר טעימה מזו עם המילוי בטעם שוקולד. אבל, אולי זה לא כל כך מפתיע כי למעשה שתי העוגות הן פרווה ולכן שילוב של פרווה ושוקלד תמיד יוצא פחות מוצלח בעינינו. מדובר על שתי עוגות, חמודות, טעימות, אבל אין בהן שום דבר מיוחד ומרגש. 

© יחסי ציבור

   

מעדני אורז של מולר

עוד מהרגע שהמעדנים של מולר הופיעו בפרקים של "הישרדות", היה לנו חשק לטעום את כולם. כעת, "Muller" השיקה בישראל שני טעמים חדשים בסדרת מעדני האורז וצירפה מעדן שוקולד ושוקולד בתוספת דובדבן. טעם השוקולד היה ממש מעולה והרגיש מרענן וכייפי בפה. גם טעם הדובדבן-שוקולד רשם הצלחה בקרב חברי המערכת ונגלה לכם בסוד שאפילו רכשנו עוד לבית. מדובר בסדרת מעדנים חביבה ומשביעה עם טעמים מיוחדים. אנחנו אהבנו.

 

© צילום: קונספטיקה

 

מסטיק פייב

מסטיקים לא מצליחים לרגש אותנו בדרך כלל, אבל הסדרה החדשה של מסטיק פייב בהחלט הרשימה אותנו. חברת מרס השיקה את 5Cities, אריזה חדשה למסטיק FIVE5 מרובעת, קטנה וקלה לאחסון בתיק או ברכב והמסטיקים עצמם - אומנם לא חדשים אבל מצליחים להפתיע אותנו כל פעם מחדש עם טעם חזק שנשאר יחסית לאורך זמן. 

 

 

תגובות