food feed: תמיד חלמתם לטעום מלבי אוראו?. צילום פרטי

food feed: תמיד חלמתם לטעום מלבי אוראו?

טעמי המלבי שעשו לנו כיף, שיתוף הפעולה שיצר את החטיף הטעים ביותר, המשקה הקיצי עם שדרוג מרענן, והסוכריות שמעט אכזבו אותנו

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

מתוק מעודן

חברת מרס ישראל מרעננים את פורטפוליו המוצרים ומשיקה בימים אלה את מותג הסוכריות Skittles במהודרת Skittles Smoothies. הטעם החדש מהווה טוויסט מרענן לטעמי הליבה של Skittles עם טעמים מתוקים וחצופים המשלבים טעמי יוגורט ופירות קיץ: משמש, פטל, אננס, אוכמניות ובננה על מנת לייצר חוויה בלתי צפויה אך עם זאת מאוזנת, מתוקה ומעודנת. לאחר שניסינו - לצערנו הרב, בתור אוהבי סקיטלס מושבעים, פחות אהבנו את הטעמים החדשים - שכן הם היו טעמים חלשים, "חלביים" ופחות מרעננים וחזקים כמו המוכרים והאהובים. ציון: 6/10. התבאסנו.

מחיר: 2.9-8.8₪ 

 

פחות התחברנו
פחות התחברנו © צילום: יחצ

 

קיץ מרענן

ספרייט, מותג משקאות הלמון-ליים, משיק לראשונה טעמי פירות חדשים שיוצעו במהדורת קיץ מיוחדת רק בישראל: ספרייט לימון-אננס וספרייט לימון-מלון. הטעמים החדשים משלבים טעמי פירות עדינים לצד הלימון המרענן והמוכר של ספרייט. המשקאות מבוססים על טעם הלמון-ליים הייחודי של ספרייט והפירות מצטרפים עם טעמי אננס ומלון שמוסיפים מתיקות פירותית. אחרי שניסינו - בטעימה ראשונה קשה להתרגל, מדובר בטעם נרכש שבסופו נגלה מוצר מוצלח, קיצי, וטעים. תנו צ'אנס ותשפטו רק לאחר כמה לגימות! ציון: 8/10.

מחיר: 5.5-9.4₪ 

קייצי ומרענן
קייצי ומרענן © צילום: אופן

שיתוף פעולה מנצח

בהמשך להצלחת הקמפיין המשותף שהשיקו ביסלי אסם ורשת המסעדות Black בניצוחו של השף צחי בוקששתר, מבעלי הרשת, לפני שנתיים, הוחלט על שיתוף פעולה נוסף. במסגרת השת"פ המחודש תשיק אסם שני טעמים מיוחדים תחת מותג ביסלי בהשראת מנות הדגל של הרשת - ביסלי בלאק בורגר T-REX - חטיף חיטה בצורת המבורגר ואח של ביסלי CRUNCHY STICKS – חטיף מקלות תירס בצורת צ'יפס ללא גלוטן. לאחר שניסינו - החטיפים החדשים של ביסלי מצאו חן בעיניינו - במיוחד ה-CRUNCHY STICKS שהיה חטיף ממכר וטעים במיוחד! הביסלי בלאק-בורגר, לעומת זאת, היה קצת סתמי ופחות משך אותנו. ציון כולל: 8/10.

מחיר: 2.50₪-5.90₪

אהבנו את שיתוף הפעולה!
אהבנו את שיתוף הפעולה! © צילום: סטודיו אסם

ערכת ההפתעות

סוויטוויט, ערוץ המתוקים הכי גדול בישראל מכר עד כה את הסוויטבוקס של סוויטוויט - קופסאת הממתקים המקורית של סוויטוויט במהדורה מוגבלת! ועכשיו בפעם הראשונה גם מארז סוויט-סקול של חזרה לבית הספר הכולל בתוכו מגוון של מוצרים בעיצובים הכי מתוקים שיש! בין המוצרים: 3 מחברות מתוקות במיוחד בעיצובים של הממתקים האהובים עלינו, עט מרשמלו, ארוחת ה-10 של סוויטוויט – יהפוך לכם את ההפסקה הראשונה לטעימה במיוחד ועוד. לאחר שניסינו - המיתוג של סוויטסוויט תמיד אהוב עלינו במיוחד, שכן תמיד יש התרגשות גדולה בכל פעם שאנו מקבלים את הקופסא המיוחלת. והפעם - האביזרים לקראת תחילת השנה החדשה ססגוניים ואטרקטיביים. הממתקים נוסטלגיים ומושכים, וכל החבילה יחדיו עושה לנו קצת חשק לחזור לספסל הלימודים! ציון: 9/10. 

מחיר: 150₪

 

הטעמים החדשים הגיעו

הגענו לדוכן מלבי "malabi.express" שממוקם ב-BIG FASHION באשדוד, שמציע טעמים חדשים ומרגשים לקראת סוף הקיץ. "כשפתחתי את המותג שלי רציתי שזה יהיה משהו שונה משאר המלביות, לא רציתי להישאר על הקונספט הפשוט של מלבי מי ורדים והתוספות הרגילות. מלבי אקספרס זה שילוב של אותנתיות וחדשנות". בין החידושים המפתיעים ניתן למצוא מלבי אוריאו ושוקולד לבן מגיע עם סירופ נוטלה ופירורי עוגיות אוריאו, מלבי נוטלה מגיע עם נוטלה, שוקולד לבן, בוטנים מסוכרים וקוקוס קלוי, ומלבי בלונדי קרמל מלוח וקוקוס קלוי, שמגיע עם שוקולד לבן ובוטנים מסוכרים. לאחר שניסינו - הטעמים החדשים של המלבי מקוריים ואטרקטיביים. מדובר בסוגים שלא נתקלנו בהם קודם, ומאוד סקרנו אותנו עוד לפני הטעימה. מלבי האוראו היה האהוב עלינו מכולם - שכן הוא היה מושחת בצורה עדינה, בעל אלמנטים שהשתלבו נהדר יחדיו - ובעל מקרם מיוחד ומהנה. גם מלבי בלונדי קרמל מלוח היה מפתיע לטובה בעדינות שלו, והתמכרנו אליו לא פחות. ציון כולל: 9.5/10! בחירת המערכת!

© צילום פרטי
תגובות