Food Feed: גלידות השמנת שסוף סוף מגיעות לארץ. adobestock (אילוסטרציה)

Food Feed: גלידות השמנת שסוף סוף מגיעות לארץ

מוכנים למוצרים חדשים? גם אנחנו! התנסינו בכמה מאכלים דנדשים שהגיעו אל המדפים: משדרוג מיוחד לשניצלים ועד עוגיות על חלל

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

גלידות השמנת של המותג הבלגי לאונידס מגיעות לארץ

מותג השוקולד והפרלינים הבלגי "לאונידס", מגיע לארץ עם מוצר שווה במיוחד לקיץ - מארז גלידות שמנת עם תוספות איכותיות. הסדרה, שעושה עלייה לארץ, כוללת שלושה טעמים: וניל ואגוזי לוז בציפוי שוקולד חלב ושקדים מקורמלים, קפה עם אגוזי לוז בציפוי שוקולד לבן ושוקולד עם קליפות קקאו  בציפוי שוקולד מריר. כל מארז כולל ארבע יחידות בעלות של 35.90 שקלים. הגלידות טעימות, השמנת איכותית והתוספות מפנקות מאוד. הגלידות עצמן יחסית קטנות ונשאיר לכם לעשטות את החישוב באם העלות שווה את התועלת מבחינת הכמות. ציון: 9/10.

 

© אפרת אשל

עוגיות החלל של מרבה

מותג עוגיות השוקולד צ'יפס המפורסם משיק  עוגיות על חלל. מדובר למעשה בעוגיות הולנדיות פריכות  עם מילוי קרמי וסוכריות שוקולד חלב צבעוניות. העוגיות מגיעות בשני טעמים: עוגיות על חלל באריזה הכחולה - עוגיות עם מילוי קרם בטעם וניל ומעליו שכבת שוקולד חלב, בתוספת סוכריות שוקולד חלב צבעוניות; ןעוגיות על חלל באריזת תכלת -  עוגיות קקאו עם קרם בטעם וניל, בתוספת סוכריות שוקולד חלב צבעוניות. העוגיות עצמן חמודות, טעימות, אקסטרה מתוקות ומתאימות במיוחד למי שאוהב עדיין את טעם הילדות של שילוב סוכריות שוקולד, עוגיות וקרם וניל. ציון: 8/10 (מחיר מומלץ לצרכן: 8.00-11.00 שקלים למארז).  

© באדיבות יחסי ציבור

מיקס בננה תמר של Smoothies 

לקראת הקיץ סנפרוסט מרחיבה את סדרת ה-Smoothies ומשיקה מיקס בננה תמר להכנה ביתית קלה ומהירה של שייקים טעימים ומזינים. אין כמו שילוב של בננה ותמר, ולא מובן איך רק עכשיו יצא מיקס שייק שכזה. אבל, המיקסים האלו נועדו כדי לחסוך לנו עבודה בהכנת השייק ומשהו במיקס שכולל רק בננה ותמר (למרות שכאמור, מדובר בשילוב ה-ראוי), מרגיש מעט דל ואנחנו הרגשנו צורך להוסיך עוד פרי שיסמיך מעט את השייק. ציון: 8/10

© באדיבות יחסי ציבור

פירורית בטעם ביסלי גריל

לקראת החופש הגדול, אסם משיקה מהדורה מיוחדת של פירורית לציפוי שניצל בטעם ביסלי גריל. הפירורית החדשה היא שילוב בין פרורי הלחם המוכרים של החברה לבין ביסלי גריל. הפירורים עצמם היו קלים וונעימים עלבודה, נשארו כציפוי ולא הרגנו קושי או שינוי מהפירורים הרגילים. מה שעוד אהבנו במוצר החדש זה הטעם החזק של הביסלי, לא היה צריך לנחש באיזה טעם מדובר ולא קיבלנו מוצר שהוא "מזכיר" או ,נמצא ליד", אלא ממש פירורים בטעם ביסלי גריל. אנחנו אהבנו! ציון: 9/10. 

© סטודיו אסם

Giant Skittles

מותג הסוכריות המוביל  משיק גרכסה חדשה של סוכריות בטעמי הפירות - סוכריות בטקסטורה חדשה ומפתיעה, גדולות פי שלוש ורכות יותר מפנים. אלו אותן סוכריות מוכרות ואהובות רק פשוט ענקיות. כמה ענקיות? לקח לנו רגע ללעוס אותן. כל סוכריה גדולה ממש ומצד אחד זה יתרון כי מקבלים פיצוץ טעים ופירותי בפה. מצד שני, אם התחלתם לדבר, לקחתם סוכריה ואתם רוצים להמשיך - תיאלצו לחכות דקה, כי לוקח זמן ללעוס את כל הגודל הזה.. אז אומנם זה מאוד טעים, אבל אנחנו בספק אם אלו הסוכריות המועדפות עלינו כרגע, יש מצב שנשלב בין הסוכריות הענקיות לסוכריות הקלאסיות בגודל הרגיל. ציון: 8/10. (מחיר מומלץ לצרכן של 7.9 שקלים). 

 

© באדיבות יחסי ציבור

חטיף שקדים חדש של בי קיינד

מותג בי קיינד משיק חטיף חדש על בסיס שקדים ומלח ים מצופה קרמל מגיע כחטיף בודד או כמארז. המוצר החדש מכיל 64% שקדים, עשיר בסיבים תזונתיים, תורם לתחושת השובע וללא גלוטן. החטיף עצמו טעים, יותר לכיוון המלוח ופחות המתוק, הוא משבוע ובניגוד לחטיפי אגוזים מסויימים שנמצאים בשוק, לא נאבקנו ללעוס אותו. הטעם החדש מצטרף לסדרת חטיפי בי קיינד במגוון טעמים מפנקים: אגוזים ומלח ים אטלנטי בציפוי שוקולד מריר, אגוזים קלויים עם דבש ומלח ים ונוספים. ציון: 9/10 (מחיר מומלץ לצרכן של 7.9 שקלים ליחידה או 14.9 שקלים למארז של שלושה חטיפים).

© באדיבות יחסי ציבור
תגובות